• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Dave Smith Instruments Pro 2 (DSI PRO 2)

Septic

ex Modular addict
Lid sinds
17 februari 2002
Berichten
6.708
Locatie
Gorinchem
In super nieuwstaat (bijna altijd via remote software ge-edit)

DAVE SMITH INSTRUMENTS PRO 2

Als nieuw dus inclusief alle toebehoren en doos.

Alleen ophalen te Hardinxveld Giessendam


Meeneemprijs is 1300 euro, dat is gelijk de bodem, dat is wel zo makkelijk. Valt niet meer op af te dingen, maar ik garandeer je dat het een perfect exemplaar is. Je kan hem ook testen als je wilt. Wil je de Editor (sound tower) erbij dan is de totaalprijs 1350.

Reden van verkoop. ondanks de iets betere basic sound, ben ik eigenlijk al ruim voorzien met freaky stuff met de Prophet12 die ik ook heb, is eigenlijk een beetje surplus. Al zijn de wavetables enzo wel een stuk beter (en het filter) ook dan de P12
Als ruil zou een Roland System 8 kunnen voor de rest geen interesse.
 

Attachments

  • dsi-pro2-1200-80.jpg
    dsi-pro2-1200-80.jpg
    42,7 KB · Bekeken: 116
kick
 
kick
 
Kick

1300 vaste prijs, is echt de bodem...

Laat de ruil tegen een Roland System8 maar zitten ook, daar zit niet eens een remote control software/plugin bij...nou ja zeg (amateurs). Daar moet er eerst 1 voor uitkomen wil ik dat ding nog :)
 
Kick

BTW mijn moog voyager performer (witte limited edition) is ook te koop.....2500 euro.
Echt een hele mooie strakke bak, helemaal mint, alle dozen etc erbij.


@ MODS: gaarne titel aanpassen naar : DSI Pro 2 / Witte Moog Voyager Performer
 

Attachments

  • voyagerwhite.jpg
    voyagerwhite.jpg
    54,8 KB · Bekeken: 104
Ik denk dat ik de PRO2 lekker blijf houden. Deze week de AudioUnit remote plugin uitgekomen, lekker handig binne logicX....

Blijft over:


De Moog Voyager, maak ik wel een nieuwe thread voor aan, deze kan dicht dan.

:slotje:
 
Back
Top