• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Arturia V-Collection 8 & FX Collection 2

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Kevin

Tis niet te gleuven
Lid sinds
25 augustus 2002
Berichten
3.258
Van wat ik recent begreep (zie draadje op dit forum) heb ik nog twee Arturia producten in de aanbieding.Het proces van licenties overdragen zal ik direct na verkoop in gang zetten, hopelijk kan dat vlot genoeg zodat je met black friday nog eventueel extra voordelig kan upgraden naar de nieuwere versie(s).

Arturia V-Collection V8 € 175,00
Arturia FX Collection V2 € 100,00
 
De Arturia FX Collection V2 is verkocht.
De Arturia V-Collection V8 is nog beschikbaar voor € 160,00.

Nu las ik op het forum dat iemand na het kopen van een “2e hands” licentie een upgrade uit kon voeren maar dat zijn eigen oude versie dan NFR werd. De versie die ik aanbied is in ieder geval door mijzelf bij Arturia aangeschaft en niet verkregen via 2e hands verkoop. Ik ga er dan ook vanuit dat jij gewoon van V8 naar V9 kunt, je kan het V8 pakket dan mogelijk niet meer doorverkopen (Mits het klopt wat ik gelezen heb).
 
Bumpje, de Arturia V-Collection V8 is nog beschikbaar voor € 160,00. Heb je een bod wat in de buurt komt hoor ik het graag.
 
Bump, de Arturia V-Collection V8 is nog beschikbaar voor € 160,00. Heb je een bod wat in de buurt komt hoor ik het graag.
 
Back
Top