Open volgers of vrienden

sunny pedaal

ALL (Anna Loog Lid)
Lid sinds
27 augustus 2002
Berichten
12.830
Locatie
limburg
ik merk dat , zelfs na enige tijd, ik het toch minder prettig vind dat vrienden bij de laatste update veranderd zijn in volgers.
naast het feit dat ik me niet beschouw als sekteleider en de vrienden van Facebook ook als vriend beschouw, mis ik ook op de voorpagina het overzicht welke vrienden aanwezig/afwezig zijn.
zou het fijn vinden als dat weer terug verandert wordt bij een volgende update. een van de sterke kanten van het forum is juist de vriendschappelijke verhoudingen die eruit voort vloeien in synthwereld.
 
Tja, de taalinflatie onder invloed van sociale media zorgt voor een herijking/ontwaarding van woorden als 'vriend'.
Wellicht kan voor jouw probleem een rankingmogelijkheic de oplossing bieden?

0 default
1 vage kennis
2 volger met overeenkomende interesse
3 fan/bewonderaar
4 vriend (zoals op Facebook)
5 echte vriend
6 minnaar
 
Laatst gewijzigd:
Hmm geen idee onder welke nummer ik Sunny pedaal moet plaatsen hoor :)
Er mist vast nog een term.
 
Gewoon vriend , niks mis mee
 
Ik zie dat een aantal 'vrienden' (waarvan ik nog nooit had gehoord) al meer dan 5 jaar niet zijn gesignaleerd.

Had Henk Westbroek toch gelijk...

 
ik denk dat we het allemaal wat complexer moeten maken om inclusief te blijven.
Daarom stel ik voor dat we overgaan tot een categorieen-stelsel waarin op basis van nog te ontwikkelen algoritmes uit de volgende selectie gekozen kan worden:

A) Vriendschappelijke volgers
B) Ontvolgde vrienden
C) Onvriendelijke volgers
D) Volgende vriendjes
 
Ik zie dat een aantal 'vrienden' (waarvan ik nog nooit had gehoord) al meer dan 5 jaar niet zijn gesignaleerd.

Had Henk Westbroek toch gelijk...


Tja , alleen baksteen doorstaat de tand des tijds 🙄
 
.......... ik heb liever vriendinnen.
Kunnen we het als vrienden onder elkaar natuurlijk ook over hebben als je wilt ..
 
Krijg bij “ volgers” tevens zo’n idee van “ stalkende synthspelende lieden die de hele tijd achter je aanlopen “
 
Mijn oprechte deelneming in de vorm van een like en een reactie. Ik volg daardoor nu automatisch deze discussie. 😊
 

Attachments

  • Screenshot_20221021_122632.jpg
    Screenshot_20221021_122632.jpg
    96,6 KB · Bekeken: 80
Laatst gewijzigd:
Back
Top