Is alleen geldig bij bestelling vanaf 99 euro.Leuke kortingen bij Universal Audio. Met deze code kan je bijvoorbeeld gratis de Helios preamp oppikken: ALLSTAR50
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Is alleen geldig bij bestelling vanaf 99 euro.Leuke kortingen bij Universal Audio. Met deze code kan je bijvoorbeeld gratis de Helios preamp oppikken: ALLSTAR50
Topspul!Leuke kortingen bij Universal Audio. Met deze code kan je bijvoorbeeld gratis de Helios preamp oppikken: ALLSTAR50
Absoluut: clickbait, een inmiddels oude truuk die nog steeds werkt.Slimme marketing eigenlijk haha. Gewoon 1 voor crazy prijs op je site zetten en alle forums posten het.
Absoluut: clickbait, een inmiddels oude truuk die nog steeds werkt.
OH ... ouwe hebbertstond er nochtans uren op … heb er zelf 2 besteld deze morgen
Oa hier : IK Multimedia UNO Synth Pro Synthesizer | mydealz stond al dus gisteren late middag online.
Had ik ook op het oog, helaas werkt hij niet meer met de recente Macs.Universal Audio UAD-2 Satellite Quad
Firewire DSP-kaart Extern Firewire 800 en 400 DSP-systeem, DSP: 4x SHARC, tot 4 UAD-2 satellieten in één systeem, Kan worden gecombineerd met UAD-1 en UAD-2 PCI/PCIe-kaarten, Ondersteunde sample rates: 44,1 - 192 kHz, Incl. Analog Classics Plus...www.thomann.de
Een uad Quad voor 169€ , heb er maar eentje besteld
In mijn licenties waren het er maar 6 (van de 42).. en die zullen nooit beschikbaar worden in UAconnect waarschijnlijk. Focus ligt op nieuwe plug-ins uiteraard.. ka-ching!!Had ik ook op het oog, helaas werkt hij niet meer met de recente Macs.
Ik weet niet of je de plug-ins native kan omzetten?
Daarom zo goedkoop, vroeger waren ze erg duurHad ik ook op het oog, helaas werkt hij niet meer met de recente Macs.
Ik weet niet of je de plug-ins native kan omzetten?
Misschien snap ik je niet maar ik zou toch happier zijn als alle plugs native kon draaien.. Bij mij zijn de DSP's op de kaarten altijd zo vol.. en ook levert het enorme latency op.. ik weet niet hoe de UA DSP's presteren op de CPU benchmark maar een CPU in een recente PC heeft een veel betere performance.. veel meer rekenkracht voor je geld, ook als zo'n UA ding 169 euro kost..Als je native plug-ins hebt gekocht draaien enkele daarvan ook gewoon op de hardware, welke kun je op de site zien.Ik heb destijds een bundel gekocht (55 meen ik) vrijwel alle plug-ins draaien ook op de kaart. Happy!
Volgens mij werkt dit zelfs niet meer. Op YouTube staat iemand die het probeerden het lukt hem op deze manier niet.Heel jammer. Je kunt deze FW800 versie aan de praat krijgen met moderne mac's als je een firewire-to-thunderbolt2 adapter hebt en dan een thunderbolt2-to-thunderbolt3 dongle gebruikt. Helaas is de firewire-to-thunderbolt2 adapter nergens meer te krijgen.
Voor PC/Windows gebruikers kan dit nog wel heel interessant zijn omdat zij een kaartje in hun computer kunnen prikken die een firewire800 interface beschikbaar maakt...