SOMA Pulsar-23
PULSAR-23 is an organismic drum machine designed by Vlad Kreimer. It has a semi-modular structure and consists of 23 independent modules.
Pulsar 23 erg leuke korting, tijdelijk. Ook bij Perfect Circuit zag ik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat lijkt maar, dit zijn redelijk normale prijzen.
Ahah, OK - good to know. Wat zijn dan scherpere prijzen, of, over welke kortingspercentages spreek je dan in de betere aanbiedingen?Dat lijkt maar, dit zijn redelijk normale prijzen.
Als je korting geeft over een opgeblazen prijs is het niet echt een korting heAhah, OK - good to know. Wat zijn dan scherpere prijzen, of, over welke kortingspercentages spreek je dan in de betere aanbiedingen?
Ahah, OK - good to know. Wat zijn dan scherpere prijzen, of, over welke kortingspercentages spreek je dan in de betere aanbiedingen?
Ja, inderdaad: de consument misleiden is "een ding"Hangt er van af...ik vergelijk meestal de netto prijs met andere winkels zonder rekenening te houden met de (soms ingebeelde) adviesprijs.
Het was dan ook een flitskoopje.Nope: €234,5...
Matriarch is nog vrij hoog. Bij Bax 1900 wel wachttijd of 1852 voor een bstock. Ik heb bij Bax 1670 betaald voor bstock in complete nieuw staat.
Olalala, jazeker... ik zag toevallig dat Bax voor - om maar eens wat te noemen - bijv. de Yamaha Reface CP inmiddels door de EU400 heengestoten is, paar dagen terug dacht ik 402, inmiddels 406...opgeblazen prijs
Nou, toch maar eens proberen dan. Vanavond aansluiten2600 voor weinig... https://www.bax-shop.nl/synthesizer/behringer-2600-synthesizer