Flitskoopjes: alle snelle deals van synths & gear

Na meer dan 20 jaar eindelijk een nieuwe set monitors aangeschaft.

Focal Alpha 65 (set) voor 449,- excl verzenden


Ik heb het model 50 staan, een van de beste aankopen die ik ooit heb gedaan. Wereld van verschil met m'n vorige monitors. Veel plezier ermee!
 
Aaaarrrgghhhhh eindelijk de knoop doorgehakt omtrent de akai mpc live 2 gold bij Thomann........uitverkocht.

Geen zwarte of retromodellen meer te koop? Ik heb zelf de One Retro staan en die is in het echt stukken mooier dan op de foto's die Akai ervan op de site heeft staan.
 
Daar kon ik 'm niet voor laten liggen. Met 5% korting betaalde ik 176,70. Dank voor de flitskoop-alert!

Weet iemand trouwens of de double trigger issue nog speelt bij de Behringer Wasps? Ik kan me voorstellen dat Bax nog een stapel 'oude' Behringer Wasps heeft liggen waar dit nog double trigger issue nog niet bij verholpen is. Ik meen ergens gelezen te hebben dat Wasps met serienummer 21... wel okay zijn.

Even een korte terugkoppeling: ik heb de BWasp inmiddels ontvangen. Het is er een met serienummer S20010.... en het heeft NIET de double trigger issue. Ik had de Wasp exact ingesteld als op het bekende YT filmpje, en kon het issue niet detecteren.
 
Back
Top