Flitskoopjes: alle snelle deals van synths & gear

Hier alle aanbiedingen van Sono Vente, staan goed tussen:
Mmm, nou staat hier ook een deepmind 12d voor 549,-. Heb die laatst bij Bax box-shop gemist. Mensen die bij Sonovente hebben gekocht waren wel tevreden over de levering toch? Of iemand moet nog van zijn gekochte deepmind 12d aanbieding via Bax afwillen...
 
Mmm, nou staat hier ook een deepmind 12d voor 549,-. Heb die laatst bij Bax box-shop gemist. Mensen die bij Sonovente hebben gekocht waren wel tevreden over de levering toch? Of iemand moet nog van zijn gekochte deepmind 12d aanbieding via Bax afwillen...
Ja, tevreden hier met de levering van de Keystep pro van Sono vente. Snel, goed verpakt en vervoer door GLS.
 
Arturia Polybrute voor €1999 bij Sonovente is ook niet mis. Die kost bij anderen al gauw 300-400 meer.
 
Goed te horen. Zijn die toetsen ruk omdat het minikeys zijn, of omdat het slechte minikeys zijn? ;)

Ben er inmiddels achter gekomen dat minikeys me persoonlijk wel liggen, als ze maar lekker speelbaar zijn. Korg en Yamaha vind ik OK, Novation en Roland en b-merken niet…
 
Goed te horen. Zijn die toetsen ruk omdat het minikeys zijn, of omdat het slechte minikeys zijn? ;)

Ben er inmiddels achter gekomen dat minikeys me persoonlijk wel liggen, als ze maar lekker speelbaar zijn. Korg en Yamaha vind ik OK, Novation en Roland en b-merken niet…

Vergeleken met de andere minikeys die ik al gehad heb (Minilogue, JD-Xi, Roland K-25M, Microbrute) vind ik dat de keystep reeks het meest aangename speelgevoel geeft, dus daar zou ik me niet door laten tegenhouden. Ben wel een beetje Arturia fanboy tegenwoordig dus mss is mijn mening te gekleurd. :p
 
Goed te horen. Zijn die toetsen ruk omdat het minikeys zijn, of omdat het slechte minikeys zijn? ;)

Ben er inmiddels achter gekomen dat minikeys me persoonlijk wel liggen, als ze maar lekker speelbaar zijn. Korg en Yamaha vind ik OK, Novation en Roland en b-merken niet…
De minikeys op de Korg Odyssey vond ik prima te doen, die op de keystep halen het in de verste verte niet daarbij.
 
  • Duimpje
Duimpjes: pip
Die toetsen doen pijn aan mijn vingers en vind het moeilijker om bepaalde akkoorden te spelen.
Wellicht gewenning og wellicht moeten ze worden ingespeeld. Maar ze voelen voor mij wat stijf als een duitser :)

Ook de velocity en aftertouch response is... mwa
MAar dat kun je instellen dacht ik.
 
Het probleem is ook een beetje dat die toetsen te kort zijn. Ik heb ook een JDXi bespeeld.. die Keystep spelen beter maar wel een zware weerstand.. heel anders als een keyboard met een hamer mechanisme waar je door een weerstand moet heenduwen.. dat speelt juist fijn.

Mijn ervaring op de Korg odyssey was ook goed.. de Roland Xm speelt ook heerlijk.. zelfde formaat maar beiden veel langere toetsen dus.. dan pak je ook makkelijker 'n lastig akkoord.
 
Roland & Korg mini-keys vind ik zelf niet al te best, maar de hele Midiplus mini reeks bevalt me goed. Zit alleen geen AT op, ook niet mono.

Modal Argon8M hier nu voor 369 ex. verzend.
 
Laatst gewijzigd:
Argon 8 (keyboard uitvoering) is met 399,- ook niet verkeerd.

 
Ja leuk, maar ik heb er al twee. Nu nog een fijne standaard. Mmmm, ik zou in die derde natuurlijk een Bat, Bro-1, Neutron en m’n Basp kunnen doen. Standaard voor 2 GOes voor bij de derde dus!
 
Back
Top