Flitskoopjes: alle snelle deals van synths & gear

Zou Bax de behringer spullen (gedeeltelijk) onder consignment hebben? Dus nog niet aangeschaft door Bax, maar pas bij verkoop gaat het geld naar behringer.

Je zou het bijna denken met de hoeveelheden die ze hebben staan. (500 stuks van elke 2600 kleur een jaar geleden)
De hoeveelheden hoeven niet echt te zijn. Zeker met lage aantallen werkt het vooral als incentive om snel te kopen want anders ben je misschien te laat.
Zolang de inkoopprijs aan behringer maar juist is kan ik me niet voorstellen dat ze veel te zeggen hebben over de marge die de verkoper er vervolgens zelf over vraagt.

Het heeft iig te maken met je voorraad opschonen. Wellicht omdat er in de nabije toekomst nieuwe dozen aankomen.
Juridisch misschien niet, maar genoeg leveranciers leveren winkels geen producten als ze de prijs voor de producten te laag maken.
 
445,- euro voor een 6 stemmige analoge keyboard synth met goede effecten, is trouwens echt geen geld. Ik bedoel de Deepmind 6 dus. De monopoly is voor ongeveer op zijn laagst aan deze prijs aangeboden en dat is een 4 osc parafone synth zónder effecten.
 
445,- euro voor een 6 stemmige analoge keyboard synth met goede effecten is trouwens echt geen geld. De monopoly is voor ongeveer op zijn laagst aan deze prijs aangeboden en dat is een 4 osc parafone synth zónder effecten.
Over wie heb je het nu ook al weer?
 
445,- euro voor een 6 stemmige analoge keyboard synth met goede effecten is trouwens echt geen geld. De monopoly is voor ongeveer op zijn laagst aan deze prijs aangeboden en dat is een 4 osc parafone synth zónder effecten.
Ik neem aan de Deepmind 6? Maar idd.. tweedehands wordt ie hoger aangeboden.. Ik heb er echt hele lekkere presets mee gemaakt.. De FX zijn echt zoveel meerwaarde.. echt TOP!!
 
Deepmind 6 ja. Ik heb er een gekocht maar. Het is gewoon een slecht idee om die te laten staan aan die prijs. :W
 
*** FLITS ALERT ***

:D

Behringer CAT 265,- euro en dan nog 5% eraf met de kortingcode van deze maand


Bekijk bijlage 3828985

Behringer Pro 1 - 265,- euro en vergeet de korting niet


Bekijk bijlage 3828987
De Pro 1 is uitverkocht bij Bax en uit het assortiment. CAT is 234,- euro of 222,- met kortingscode. Echt geen geld.

ja daar lijkt het wel op, jullie kopen je lek :)
Ik denk dat deze periode de laatste kans is om deze synths nieuw aan zulke lage prijzen te kopen. Wat ik heb gekocht wilde ik al een tijdje hebben, het ging wel snel ineens haha. :D
 
never mind, hier stond wat waar ik me over bedacht. Ik kan t prima weerstaan en best trots want had paar weken terug mss anders geweest. Mensen die willen weten waarom sturennme maar een pm. Beschouw t als anti gas hulp hehe
 
Je kunt die 2600 ook voor 31e per maand huren met een optie op kopen met korting.. misschien nog goedkoper ha
 
Back
Top