Flitskoopjes: alle snelle deals van synths & gear

Zou Bax de behringer spullen (gedeeltelijk) onder consignment hebben? Dus nog niet aangeschaft door Bax, maar pas bij verkoop gaat het geld naar behringer.

Je zou het bijna denken met de hoeveelheden die ze hebben staan. (500 stuks van elke 2600 kleur een jaar geleden)
Waarschijnlijk niet. Containeroverschot en snel verkopen en consumentenportemonnees leegmaken voor Black Friday begint.
 
Vorlgens mij zou Behringer nooit toestaan dat de ene winkel een Monopoly voor 432 in de uitverkoop gooit en de andere winkel het voor 699 meer aanbied (als het nog steeds hun eigendom zou zijn).
 
Zolang de inkoopprijs aan behringer maar juist is kan ik me niet voorstellen dat ze veel te zeggen hebben over de marge die de verkoper er vervolgens zelf over vraagt.

Het heeft iig te maken met je voorraad opschonen. Wellicht omdat er in de nabije toekomst nieuwe dozen aankomen.
 
Zolang de inkoopprijs aan behringer maar juist is kan ik me niet voorstellen dat ze veel te zeggen hebben over de marge die de verkoper er vervolgens zelf over vraagt.
ik reageerde op de veronderstelling dat het nog niet door Bax aangeschaft zou zijn. ;)

Heb een soort gelijke situatie meegemaakt.. luidsprekers van Electrovoice die in Duitsland veel goedkoper aangeboden werden dan in Nederland. En een kennis van me met mijn offerte naar een dealer in Nederland om te checken of die nog onder de prijs ging. Resultaat was dat de de prijzen in Duitsland werden bijgesteld en ik een niet zo fijne reactie van die winkel waar ik het had gekocht. Ging om een geluidssetje van ongeveer 10.000 gulden wat daar 20% goedkoper was.
 
Bedrijven droppen hun prijzen soms bij n release. Ik kocht ooit nieuwe speakers, goedkoper dan t vorige model, die ernaast stonden in de testruimte. Verkoper legde me uit dat t kon omdat de leverancier soms deals voorstelt Bij nieuw spul zodat de verkopers voorraad nemen
 
dat en inflatie + lagere koopkracht
zorgt ervoor dat magazijn overvol ligt
reken ook dat heel veel bestellingen al lang vastliggen (toen levering moeilijk was + koopkracht nog niet zo erbarmelijk was of nu)

gebrek aan + kost van opslagruimte, in combinatie met waarschijnlijk een hele lading nieuwe behringer bakjes die op komst zijn om nog voor de kerstperiode te slijten.. Gezien de lijst van dingen dat ze "beloofd" hebben kan ik me dat best inbeelden dat er één en ander zit aan te komen.
 
dat en inflatie + lagere koopkracht
zorgt ervoor dat magazijn overvol ligt
reken ook dat heel veel bestellingen al lang vastliggen (toen levering moeilijk was + koopkracht nog niet zo erbarmelijk was of nu)

gebrek aan + kost van opslagruimte, in combinatie met waarschijnlijk een hele lading nieuwe behringer bakjes die op komst zijn om nog voor de kerstperiode te slijten.. Gezien de lijst van dingen dat ze "beloofd" hebben kan ik me dat best inbeelden dat er één en ander zit aan te komen.
En de reden dat ze vervolgens de prijs van de MonoPoly, met nog 150 stuks in vrij grote dozen op voorraad, verhogen naar € 775, waarmee ze dan de allerduurste winkel zijn, is ….? Paniek in Goes omdat dat magazijn opeens schrikbarend leeg is?
 
Het is gewoon een verkoop strategie. Enkelen zullen de monopoly aan een hoge prijs kopen, na een tijdje zakt het weer, meer kopers dienen zich aan tot het stagneert, dan gaat de prijs weer wat omlaag, nieuwe kopers dienen zich aan etc etc..
 
of er komt een update en ze moeten de oude er uit...
En om dat te bewerkstelligen verdubbelen ze bijna de prijs?
 

Eurorack go case van Behringer omlaag naar €258 ex korting. Met korting dan €245.
250€ was introductieprijs, zijn op goed jaar 1/2 tijd met bijna 116€ gestegen. dus nu staan ze weer aan normale prijs :D. (heb er nu 2 staan als hoofdrack en tot heden geen problemen. waar ik eerlijk wel bang van was want waren vrij veel negatieve reviews over) dus koop ik er nu nog 1tje bij? ;-)
 
Laatst gewijzigd:
250€ was introductieprijs, zijn op goed jaar 1/2 tijd met bijna 116€ gestegen. dus nu staan ze weer aan normale prijs :D.
Deze moet je ook niet onderschatten inderdaad, met de huidge prijsverlagingen/kortingen zit je met een aantal artikelen weer op het niveau van een jaar terug.

Neem bijvoorbeeld de Behringer Pro 1:
Februari 2022: 236,-
November 2022: 234,- met 41% korting :?
 
Deze moet je ook niet onderschatten inderdaad, met de huidge prijsverlagingen/kortingen zit je met een aantal artikelen weer op het niveau van een jaar terug.

Neem bijvoorbeeld de Behringer Pro 1:
Februari 2022: 236,-
November 2022: 234,- met 41% korting :?
Aangezien je geld 12 % minder waard is tegenover vorig jaar,
is deze van november 26 euro goedkoper dan vorig jaar.
 
Neen. Ik heb in plaats daarvan maar eens karakter, een ruggengraat en principes aangeschaft. Zo'n RD6 is leuk maar dan mis ik weer een handige songmode. Ik ga eindelijk eens gewoon mijn Korg ES1 drumsamples naar MIDI noten mappen, en dan via de Atari makkelijk patterns maken en achter elkaar kleven tot een song. Dus! Nu alleen nog doen...
 
Behringer Wasp 211,- euro

Met korting komt ie nu op 200 euro.



Screenshot_20221111-165350_Brave.jpg
 
Back
Top