Ursprungswelt

Fifth Bot

d[-_-]b
Lid sinds
14 mei 2018
Berichten
2.736
Locatie
Nijmegen


Tja, die stomme genre labels ook, wat moet ik hier nou weer op plakken, minimal-trancy-deephouse-ambient stuff.... :P

Nou ja, de track is voor 90% af, ik kan het morgen niet afmaken vanwege SF meeting (yeuh!!!), dan toch nu maar vast ff posten.
Dus mix moet ik volgende week nog ff nakijken en misschien nog wat kleine tweaks in het arrangement.
 
Laatst gewijzigd:
Heel mooi nummer.
Mooi einde ook.
Wat voor synths zijn hier gebruikt?
emo1.png
 
Oh yes.
Gewoon lekker labelloos.
Labels zijn voor hokjesdenkers, maar dit overstijgt de hokjes dubbel en dwars!
Heerlijke crunchy sound op de achtergrond en fijne earcandy!
 
Oh yes.
Gewoon lekker labelloos.
Labels zijn voor hokjesdenkers, maar dit overstijgt de hokjes dubbel en dwars!
Heerlijke crunchy sound op de achtergrond en fijne earcandy!
Ha, ja mij persoonlijk boeit dat labeltje ook niet hoor, maar tis meer dat dat op SoundCloud wel verlangt/gepromoot wordt, en daar is ook wel wat voor te zeggen, dan heb je eerder kans dat eea voorgesteld wordt bij het juiste publiek.

thnx voor de fijne comment!
 
Ha, ja mij persoonlijk boeit dat labeltje ook niet hoor, maar tis meer dat dat op SoundCloud wel verlangt/gepromoot wordt, en daar is ook wel wat voor te zeggen, dan heb je eerder kans dat eea voorgesteld wordt bij het juiste publiek.

thnx voor de fijne comment!
Ja, dat snap ik. Irritant voor mensen zoals ik die niet in labels denken.
 
Nee mijn fout, te snel overheen gelezen.

En check. Haha..

Vond 'm sowieso al supergoed klinken, hoor. Knap werk. Ik doelde op hier en daar wat "spannends", misschien vond ik 'm gewoon wat clean (voor jouw doen?). Die baslijn met een (subtiel) vleugje RAT-overdrive.. daar zou ik nog benieuwd naar zijn.. zoiets.. maar nu ik 'm nog es terug hoor (en die 10% al af blijkt te zijn) heb ik dat al een stuk minder. Niks meer aan doen. Kan altijd nog met een nieuwe track.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top