Remix gemaakt -Tyrone Marcio - Simpele Ziel

Leuke track! Ik voel je pijn @Montfrooij maar dit is wel wat het beste scoort tegenwoordig. Ik heb zelf de oorlog tegen de autotune opgegeven hoewel ik er niet voor mijn plezier naar luister. Dat komt omdat ik van een andere generatie ben. De muziek die ik vroeger leuk vond vonden mijn ouders ook niet om aan te horen.
 
Leuke track! Ik voel je pijn @Montfrooij maar dit is wel wat het beste scoort tegenwoordig. Ik heb zelf de oorlog tegen de autotune opgegeven hoewel ik er niet voor mijn plezier naar luister. Dat komt omdat ik van een andere generatie ben. De muziek die ik vroeger leuk vond vonden mijn ouders ook niet om aan te horen.
Ik ga de discussie normaliter ook niet meer aan (alleen het woord normaliter geeft al aan dat ik er te oud voor geworden ben)
Maar op een forum als dit wil ik nog wel een mening laten horen, want dat past hier vaak wel.

Overigens ben ik het gedeeltelijk met je eens.
Ik kan best veel waarderen. Muziek van vroeger, muziek van nu, muziek van voor mijn tijd. M'n smaak gaat van klassiek tot gabber en bijna alles er tussenin.
Keiharde techno en Celine Dion. Ze komen allemaal voorbij in m'n playlists.

Maar een paar dingen passen niet in mijn brein, waaronder:
Oktoberfestmuziek. (na 15 minuten wordt ik spontaan zware shag kettingroker, om maar buiten te kunnen staan)
Schlagermuziek. (wie dat bedacht heeft)
Drill rap. (ik ben een groot fan van rap, maar die afslag heb ik gelukkig gemist)
En overmatig geautotunede 'zang', omlijst door slecht in elkaar geproduceerde 'beats'. (dat slaat niet op jouw track overigens)
Maar zoals André van Duin ooit zong zonder autotune : Op ieder potje past een .... Dekseltje.

(ok, ook dat zal de jeugd van tegenwoordig niet meer kunnen waarderen, ik word oud.....)
 
Fijn nummer hoor...:okdan:

Drill rap. (ik ben een groot fan van rap, maar die afslag heb ik gelukkig gemist)
Ik heb niets tegen hiphop hoor, maar wat is Drill rap?
Dat komt misschien omdat de jeugd tegenwoordig probeert de bizarre/waanzin en chaos te structureren in de muziek. en proberen van alles uit...
(en dat gaat niet altijd goed...):walker:}:|
maar dit is wel wat het beste scoort tegenwoordig. Ik heb zelf de oorlog tegen de autotune opgegeven
Ik weet niet of het nu nog is, maar die autotuned was een hele rage in de Hiphop en R&B genre...(achterhaald nieuws?:D)

Tja, dat ie dan minder kon zingen, heeft dan minder prioriteiten in die wereld...:biertje:*D
 
Ik heb niets tegen hiphop hoor, maar wat is Drill rap?
Dat komt misschien omdat de jeugd tegenwoordig probeert de bizarre/waanzin en chaos te structureren in de muziek. en proberen van alles uit...
Een zoveelste afslag van rapmuziek, veel triplets, veel substepjes, veel pistolen en messen en blowende mensen in beeld.
Het lijkt een verheerlijking van geweld.
 
Ha, het straat(Getto)leven van Amerika bij elkaar rappen kan soms arrogant overkomen,
en daar moet idd tegenkunnen. Maar er zitten ook wel geslaagde tracks en zeker ook wel goeie nummers bij...
het is even zoeken welke...
Het lijkt een verheerlijking van geweld.
Het is maar waar je opgroeit...:eureka:
 
Back
Top