Crawl - EP

vink

atropos-krans-os
Lid sinds
7 juni 2013
Berichten
4.471
Locatie
de meest diepteloze stad van dit kale land
Crawl EP

b.v. op Spotify;


en op vele andere streamingdiensten.

geïnitieerd door @stoter ! dank! Crawl, is door @stoter wat aangepast voor deze EP, in de zin van de eindmix.

Face, is een samenwerking met stoter. immens veel lagen, wie wat heeft gedaan.....

en Distance, waarmee het idee voor deze EP ontstond, is een remix gemaakt door, wederom, ja! stoter. met een geheel ander vibe en visions.

en tegelijkertijd is deze EP, althans voor mij, een eenheid.

artwork door stoter.

erg blij mee! dank zij, ik blijf het herhalen, want herhaling that is my thing..., michiel!!
 
ff kort, voel me belabberd, ziek, geen C.. komt goed natuurlijk...

@stoter en ik willen inderdaad dit nog op SC en of op Bandcamp zetten, op Bandcamp staat 1 nummer een oudje... dus kan er eindelijk een EP bij...

dus dan kan deze EP voor allen te luisteren en te downloaden zijn.

dank voor de reakties!
 
dank voor de reacties! superleuk om te lezen. :)


Als de kick erin komt in Distance: kippevel.

oh wauw, gaaf man, thanks!


goed om de volgende keer rekening te houden met de bandcampers en soundclouders.. was sowieso het plan, maar toffer als je het allemaal tegelijk klaar hebt staan.

(psst ... hier.... stiekem alvast...)


oeh nice, @Jason31, benieuwd of 't lukt..


rustig aan, @vink!
 
Oeeehhh, en dan nog de afsluiter ook, wat een eer!! Ik ga 'm straks aanzetten, heel erg benieuwd!

Staat 'ie nog op privé? Ik mis de like-button :)

// edit: never mind, in een apart tabje wel aanwezig, ben 't alleen gewend dat 'ie bij embedden ook zichtbaar is..
 
Nou in de aanloop naar het einde toe valt dat makke reuze mee hoor... hij kabbelde heerlijk! En ik zag 'm niet aankomen, ineens hoorde ik @vink erbij komen.. heel gaaf, stiekem klein kippenvel-momentje..

Kan je nét eindelijk zitten, na al die veren in de bips van de contest.. blijk je ook nog es een goede DJ te zijn.. Heb echt genoten van je set, ook het begin - niet helemaal m'n genre, maar wél de betere voorbeelden, die ik dan zou willen horen. En wederom technisch feilloos, ook wat betreft de opbouw en beslissingen in de overgangen. Klasse. Rock on.
 
Back
Top