VINK - Crawl (Stoter's Face Distance Remix)

Met het origineel heb ik niet zoveel (naar mij zojuist bleek), maar de gruizige sounds van deze remix vind ik wel tof.
Same here 🤐
Original Vink version is wel aardig, maar heb meer met de remix eigenlijk..
 
Dank voor de duimpjes en reacties!

Fijn om te lezen dat 'ie lekker viel :)

Geef gerust aan waar het technisch nog beter zou kunnen.

Niet nodig, maar wil het toch even benoemen: toen ik vorige week aan Vink vroeg of ik misschien de losse sporen kon krijgen, was het niét mijn idee om het origineel te verbeteren - die is perfect zoals 'ie is. Maar het inspireerde me, wilde graag deze interpretatie eraan geven, omdat ik simpelweg zin had om zo'n track te bouwen.

...

...

Dat gezegd hebbende: @vink, ik ga natuurlijk nu wel de score bijhouden, mwuhaha :D
 
Dik hoor! Kan zo in de gashouder.

Thanks! Betere kick nu dus, t.o.v. mijn contest-inzending?


Hij speelt niet af bij mij, hebben meer mensen dat of alleen ik :)

Oei, balen. Gezien de reacties lijkt het voor de meesten te werken. Geef maar een seintje als dit probleem blijft - heb ik meteen een stok achter de deur om 'm effe op Soundcloud te zetten.
 
Was nét te laat met editen. Heb SB een PM gestuurd - ervan uitgaande dat hij de enige was die 'm niet kon beluisteren.. laat maar weten als dit voor anderen ook handig zou zijn.

(Neemt niet weg dat een soundcloud-linkje voor sommigen prettiger zou werken, komt goed)
 
Betere kick nu dus, t.o.v. mijn contest-inzending?
Ja vind ik wel. Ik heb je contest inzendig er nog eens bijgepakt, en die kick was op zich ook niet super slecht ofzo. Heeft denk ik meer met levels te maken dan dat er echt iets mis is met de kick.

Ik moet wel zeggen, en daar had je contest inzending ook een beetje last van denk ik, dat ik het hoog relatief hard vind staan t.o.v. het laag. Ik kan het volume niet echt lekker opschroeven zonder dat mijn oren het onaangenaam gaan vinden.

[edit] Ik heb geluisterd op oortjes, en zet nu net een techno track op van Spotify als referentie (Let There Be Dark); daar vind ik het hoog ook te schel. Dus het ligt waarschijnlijk aan mijn oortjes en niet aan je mix.
 
leuke samenwerking!

Ja man, ook al is het "maar" een remix.. het kan alsnog een gevoel geven van samen muziek maken, als het allemaal lekker klikt.. en dat deed het in dit geval, was leuk om te doen. Jullie reacties maken het nog es extra geslaagd, dus ben echt meer dan tevreden.

Vette credit naar Vink, trouwens, die super-chill reageerde, toen ik 'm ineens vroeg of ik de losse sporen misschien kon krijgen.. mooie dingen.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top