Find Him

JimmyEyckmans

Ouwe rot
Lid sinds
7 juli 2020
Berichten
1.127
Locatie
Belgie
Nog eentje finished van de paar waar ik aan bezig ben. Ale voor mij is het finished.

Drums: Boom
Neutron 3 Advanced
Synths: Massive X, Super 8
Various Native Instrument effects like: Raum, Bite, Choral, Replika, etc.
Finished with Ozone 9 Advanced

 
Niet uitstekend, maar wel mooi. Er kon wat meer schwung achter zitten.

Wisten jullie trouwens dat Gloomy 2 jaar priesteropleiding heeft gevolgd. En hij heeft daar gezien hoe het NIET moet.
 
Ik ga eens iets proberen, ik heb het gevoel dat sommige nummers beter zijn zonder de soundcloud mastering tool maar ben niet zeker. Ik ga proberen het volume te vinden dat de soundcloud master is en dat in ozone gewoon aan te passen. Ik zal van elk nummer dan dat origineel, non soundcloud mastered nummer, erop zetten in elke post en dan zou ik graag van jullie eerlijk weten wat de beste versie is. Houd men drie liedjes dus zeker in de gaten als je dat wilt!
 
Niet uitstekend, maar wel mooi. Er kon wat meer schwung achter zitten.

Wisten jullie trouwens dat Gloomy 2 jaar priesteropleiding heeft gevolgd. En hij heeft daar gezien hoe het NIET moet.
Dit is zeker een track naar mijn smaak, maar de beelden van de Heilige Mis clashen wel erg met de electro. Die track heeft een totaal andere tendens, maar goed.
Wat priesteropleidingen betreft: ik ben vanuit protestantisme Katholiek geworden maar vraag me regelmatig af of de priester eigenlijk zelf nog wel gelooft... :eek:
 
Je track is gelijk verdwenen Jimmy? waar kan ik luisteren?
Klopt, was niet tevreden, niet goed gemixed. Geen enkele van de tracks was goed gemixed. Heel slecht gemixed zelfs. Was iets heel belangrijks vergeten.
Nu klinken de tracks helderder.
Moet aan de deze nog tegoei beginnen.
 
  • Duimpje
Duimpjes: Vic
Back
Top