Help! Ik heb een titel nodig voor deze track

NorthernLightX

Prutser
Lid sinds
18 april 2002
Berichten
1.806
Locatie
Velserbroek


Deze track is af maar de inspiratie voor een goed titel is een beetje op. Ik zit de laatste tijd in de hoek van ruimte / zonnestelsel / astronomische fenomenen met m'n titels. Help je me een goede titel te verzinnen? :engel:

Overige feedback is overigens ook welkom hoor! Ik heb van mijn gebruikelijke feedback slachtoffers al e.e.a. teruggekregen en sommige dingen ook verwerkt in deze versie. Maar ben desondanks zeer benieuwd naar de meningen van het geachte synthforum publiek.
 
Prachtige schijf zeg, daar kan ik niet aan tippen. In't begin zou ik alles een seconde of 2 opschuiven, want hij begint te snel.

Wat dacht je van "Parallel Multiverses"? Diegene die nadenkt weet dat dit niet klopt omdat een multiversum altijd parallel is ;)

Einde is absoluut niet goed. Afgang in mineur.

Goeie producer!!!
 
Prachtige schijf zeg, daar kan ik niet aan tippen. In't begin zou ik alles een seconde of 2 opschuiven, want hij begint te snel.

Wat dacht je van "Parallel Multiverses"? Diegene die nadenkt weet dat dit niet klopt omdat een multiversum altijd parallel is ;)

Einde is absoluut niet goed. Afgang in mineur.

Goeie producer!!!
Wat vind je niet goed aan het einde?

Dat de track te snel begint is iets wat SoundCloud doet. Ik moet eigenlijk een paar ms voor het begin plakken om dat te compenseren.
 
Zal misschien mijn quirk zijn... maar vind Epic Riff in G#m al best dope, heeft iets klassieks, waar trance nauwe banden mee heeft (in mijn beleving). Het valt op, effe lekker nuchter - en je weet waar je aan toe bent.

Goeie productie man, knap werk.
 
Laatst gewijzigd:
gattica (net niet de movie, die ik overigens nog niet gezien heb :0)
Gattaca, die heb ik wel meer dan 1 keer gezien. Aanrader hoor!
 
Back
Top