toets voor Roland SH-09

Origineel geplaatst door bambamstudio
Roland heeft die vast wel.

je kan via een website onderdelen bestellen bij Roland maar krijg je dan nieuwe onderdelen? de SH-09 is iets van 24 jaar oud en de toetsen zijn niet helemaal wit meer. Staat een beetje lullig ineens zo'n spiksplinterwitte toets ertussen.

Liever een origineel tweedehansje.
 
Origineel geplaatst door bounce


je kan via een website onderdelen bestellen bij Roland maar krijg je dan nieuwe onderdelen? de SH-09 is iets van 24 jaar oud en de toetsen zijn niet helemaal wit meer. Staat een beetje lullig ineens zo'n spiksplinterwitte toets ertussen.

Liever een origineel tweedehansje.

of je vervangt ze allemaal.
wordt ie meteen wat meer waard/
 
messchien kun je de vraag op ee belgie/france site
zetten veel vitage freaks daar !!! onderdeelen
synthforum.be bestaat dat ???
 
Origineel geplaatst door bounce


de SH-09 is iets van 24 jaar oud en de toetsen zijn niet helemaal wit meer. Staat een beetje lullig ineens zo'n spiksplinterwitte toets ertussen.

Ik heb eens een poly-800 gehad waar ik ongeveer een pakkie shaq uit heb gehaald en de toetsen waren ook allemaal lekker geel.

Die toetsen heb ik toen allemaal los gehaald in een een warm sopje met een klein beetje bleek gelegd. Tijdje laten weken en daarna zien je toetsen er weer als nieuw uit.
 
is er ook een belgisch synthforum dan?

Ik vind het wel mooi dat die toetsen er een beetje oud uitzien. van mij hoeft hij ook niet meer waard te worden want dit is een snoepje dat ik niet meer weg doe. wat een gaaf geluid komt er uit dat ding zeg!

hier is de link waar je onderdelen kan bestellen bij Roland:
http://www.roland.be/contacts/contacts-midden-N.html
 
Ik heb eindelijk de toets binnen!!!
Ik heb naar wat vestigingen van Roland gemaild: USA, UK, Duitsland en België.

Bij Roland UK hadden ze de toets maar daar konden ze niet buiten de UK leveren (heel raar en bureaucratisch).
Via een omweg heb ik de toets toch weten te bemachtigen maar het kostte heel wat e-mailtjes.

Het rubbertje onderaan de toets heb ik ook gevonden en die kwam bij Roland-Frankrijk vandaan (zonder dollen).

Uitendelijk heeft Roland-België er voor de betaling en levering gezorgd.

zo zie je maar... de aandeelhouder wint ;-)

ok.. heel leuk allemaal maar ik ben er nog niet... ik moet namelijk nog het veertje hebben voor achteraan de toets.
Om nou weer tig e-mailtjes te gaan sturen en 3 maanden te wachten dacht ik...
mischien is er via het dsf wel wat te regelen...
wie kan mij hier aan helpen?
 

Attachments

  • sh-09spring.jpg
    sh-09spring.jpg
    45,7 KB · Bekeken: 85
veertje heb ik inmiddels ook,
van de jupiter-4 is hetzelfde.

Ik had niet gedacht dat het zou lukken.
als je opzoek bent naar Roland onderdelen en in België kunnen ze je niet helpen...
gewoon naar Roland UK, US en andere vestigingen mailen
Ze mogen dan niet rechtstreeks naar je opsturen maar als je Roland Belgiê op de hoogte brengt dat het onderdeel bv. in de UK te vinden is gaan ze wel voor je aan het werk.

burocratie... achja
 
Back
Top