Roland JV 1000 user bank sysex data gezocht

levka

Verkeerd in goede staat
Lid sinds
12 september 2002
Berichten
2.635
Locatie
Amsterdam
Zou iemand hier me kunnen helpen aan een sysex dump van de Roland JV 1000 (factory) user bank ?

Op het web zijn van veel oude JV's de user banks wel te vinden, maar van dit model kom ik TNT niets tegen.

Zou een bestandje van 45 kb moeten zijn, ook compatible met de JV-80 & 90

BVD !
(en gelukkig nieuwjaar voor iedereen hier)
 
Je kunt een reset ( als het echt niet anders kan ) doen maar moet je eerst wel je gegevens ( sounds ) opslaan, want als het fout gaat kun je deze backup gebruiken.

Power on while holding NUMBER 8 (also labeled PERFORM 16 and CAPS). Press ENTER,then press WRITE



vertaal

In de video van vandaag leer ik je hoe je het Roland JV 1000-toetsenbord naar de fabrieksinstellingen kunt resetten, heel eenvoudig: houd knop 16 ingedrukt en zet het toetsenbord aan. Zodra het wordt ingeschakeld, laat je de knop los, druk je op Enter, schrijf je en dat is alles. terug naar de fabrieksinstellingen.
 
Dank voor deze snelle en constructieve reacties.

De JV 80, 90 en 1000 zijn 1e generatie JV synths, de 1080 is 2e generatie, dus wel backward compatible, maar niet andersom.

Heb zelf geen JV 1000, maar wil de user bank factory presets hiervan graag achterhalen om in m'n 880 in te kunnen laden.
Zoek dus een JV 1000 eigenaar hier op het forum.
 
Dank voor deze snelle en constructieve reacties.

De JV 80, 90 en 1000 zijn 1e generatie JV synths, de 1080 is 2e generatie, dus wel backward compatible, maar niet andersom.

Heb zelf geen JV 1000, maar wil de user bank factory presets hiervan graag achterhalen om in m'n 880 in te kunnen laden.
Zoek dus een JV 1000 eigenaar hier op het forum.
Aha ja vandaar, de meeste sites zijn niet meer toegankelijk of gewoon weg waar deze files op stonden, Google laat ze ook niet zien, alleen die
commerciƫle sites.

Groet, Digi
 
Ook een goede tip, maar op archive.org heb ik deze specifieke file nog niet gevonden, wel veel ander moois.
 
Back
Top