• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Doepfer Monster Base A-100 PMB 168 HP 6U (2 x PSU2)

Prijs
700 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw
Lid sinds
15 februari 2007
Berichten
1.002
Locatie
Vlakbij Hulst
Onlangs heb ik een Doepfer monster base overkocht van iemand, het is een prachtig ding, zeer stevig, maar 168HP is me toch net iets te onoverzichtelijk.

De case ziet er uitstekend uit, inclusief stroomkabel en deksel. Ze heeft 2 PSU2s (1200ma op de 12V rails en 0V om de 5V rails), zeer stabiele lineaire voedingen. Daarom wil ik deze graag opnieuw verkopen of ruilen.

Prijs is 700 euro. Ik ben enkel geïnteresseerd in ruilen met 6U 126HP cases (minimaal 2000mA per 6U... PSU3 of Konstantlab voeding).

De case kan afgehaald worden in De Klinge (nabij Hulst). Indien niet te ver kan ik deze ook brengen.

Het is waarschijnlijk makkelijker om me te mailen bij interesse maar uiteraard hou ik het forum ook in de gaten: briesmodular@gmail.com
 
Back
Top