• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Doepfer A-100 Monster Base (met PSU2 voedingen) 168HP 6U / flightcase uitvoering

Prijs
700 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw
Lid sinds
15 februari 2007
Berichten
1.002
Locatie
Vlakbij Hulst
Ik verkoop mijn monster base omdat ik mijn eurorack systeem anders wil aanpakken ivm ergonomie. In plaats van in de breedte uitbreiden ga ik voor een hogere case.

De Monster Base is de fligthcase uitvoering (de duurste) met 2 Doepfer PSU2 linaire voedingen. Deze geven 1200mA op de + en - 12V, wat in mijn situatie doorgaans voldoende was.

De case is in uitstekende staat en komt inclusief stroomkabel.

Kan afgehaald worden in De Klinge (nabij Hulst), indien niet te ver kan ik de case ook brengen. Niet geïnteresseerd in ruil.
 

Attachments

  • _DSC0001.JPG
    _DSC0001.JPG
    156,7 KB · Bekeken: 276
Hup. Doepfer Monster Base voor 650 euro, wie biedt meer. Niemand aan mijn linkerkant. Niemand aan de rechterkant. *bang* Verkocht aan de heer in het grijze ... verdorie net stond die hier nog... rotvent is gaan lopen. Dan herstarten we het bieden. De man met rode pet biedt 625... wie biedt 650, niemand 650 komaan 650 kan ik een 650 krijgen .

Serieus, ik kocht deze case 2 maand geleden over van iemand voor 750 euro. Blijkt dat de case me totaal niet ligt ivm ergonomie. De voeding (PSU2) was geen probleem dat was net genoeg voor mijn modules (klopte netjes op modulargrid). Ik had niet gedacht dat ik er mijn broek ging aan scheuren. Nieuw zijn deze krengen nog steeds iets van een 1100 euro, dan heb je uiteraard de nieuwe PSU3 voedingen, maar voor de prijs van mijn case kan je er 2 of zelfs 3 nieuwe PSU3s insteken en dan ben je nog goedkoper af dan een nieuwe.
 
Nog steeds te koop, te ruil voor een Strymon Starlab, Rossum Assimil8or (opleg van mijn kant), Doepfer Quad Precision VCO (opleg van jouw kant), of voor 600 euro.
 
Back
Top