Voor een gekke trek!

Weer een specialleke, maar spek voor mijn bek zou ik 'm niet noemen, daar is ie te minimalistisch voor. Het lijkt er wel op dat je er veel werk aan gehad hebt. Succes!
 
Fijne sound, doet me aan Panasonic (Pan Sonic, pardon) denken.
 
Mooi gedaan hoor,:okdan:

Hoe heb je dat gedaan?
Ritme/seq gemaakt en door filters gejaagd?
Het klinkt lekker. :okdan:
 
Ik vind die bassloop echt lekker. Heeft een beetje de energie van Sander van Doorn - Riff. Het arrangement wat je er nu omheen hebt gemaakt is mij wat te experimenteel, maar volgens mij is dat gewoon jouw stijl.
 
Weer een specialleke, maar spek voor mijn bek zou ik 'm niet noemen, daar is ie te minimalistisch voor. Het lijkt er wel op dat je er veel werk aan gehad hebt. Succes!
Haha met mayo, curry en uitjes 8o) ik snap het wel!
Fijne sound, doet me aan Panasonic (Pan Sonic, pardon) denken.
Dank!
Mooi gedaan hoor,:okdan:

Hoe heb je dat gedaan?
Ritme/seq gemaakt en door filters gejaagd?
Het klinkt lekker. :okdan:
Filters zitten overal uiteraard, die bedraai ik meestal handig!
Verder heb ik een manier gevonden om de de scatter van de mc-707 te voeden met een beheersbare vorm van chaoziteiten!
Ik vind die bassloop echt lekker. Heeft een beetje de energie van Sander van Doorn - Riff. Het arrangement wat je er nu omheen hebt gemaakt is mij wat te experimenteel, maar volgens mij is dat gewoon jouw stijl.
Mijn stijl misshien, maar ik wou er geen gewoonte van gaan maken hoor
 
Ik vind hem leuk, beetje nerveus wel, maar da's niet negatief.
 
Kun je daar wat meer over uitweiden?
Zekers!
Ik kwam erachter dat als de 16 midi noten vanaf C4 op kanaal 16 overeenkomen met de 16 scatter effecten.
Ik dacht eerst dat er iets helemaal mis ging toen ik 'probeerde de synth extern te sequencen op kanaal 16 en er vreemde dingen gebeurde, toen realiseerde ik me dat het de scatter was :dubbel:
Dus als je de luxe hebt van een tweede sequencer met een random of liever probability functie dan kan je op die manier een soort chique auto fill maken.
Vooral ook omdat de scatter op de mc-707 volledig programmeerbaar is!
Je kan overigens ook een ander kanaal kiezen in de midi settings.
 
Zekers!
Ik kwam erachter dat als de 16 midi noten vanaf C4 op kanaal 16 overeenkomen met de 16 scatter effecten.
Ik dacht eerst dat er iets helemaal mis ging toen ik 'probeerde de synth extern te sequencen op kanaal 16 en er vreemde dingen gebeurde, toen realiseerde ik me dat het de scatter was :dubbel:
Dus als je de luxe hebt van een tweede sequencer met een random of liever probability functie dan kan je op die manier een soort chique auto fill maken.
Vooral ook omdat de scatter op de mc-707 volledig programmeerbaar is!
Je kan overigens ook een ander kanaal kiezen in de midi settings.
Hé, das wel gaaf.
Ik moet zeggen dat ik de scatter een paar keer geprobeerd heb, maar hem niet goed begrijp.
Het klinkt soms leuk, soms heel lelijk en soms eehm. Nou ja. Onbruikbaar.
Daar moet ik me dus nog een keer toe zetten, want dat ligt aan mijn beperkte kennis.

Kun je hem dan ook vanuit de 707 sequencen door één van de tracks op kanaal 16 de C4 => noten te laten spelen?
 
Kun je hem dan ook vanuit de 707 sequencen door één van de tracks op kanaal 16 de C4 => noten te laten spelen?
Oh ja dat kan ook natuurlijk, ik denk wel dat je dat wel met een midi kabel doen, als je die verder toch niet nodig hebt....
 
Fijn hoor :okdan:

Leuke luistertips die dan langskomen ghehe.. ik hoorde er een scheut Wighnomy Brothers / Robag Wruhme in..

Live zou deze de boel op stelten (kunnen) zetten..
 
Back
Top