• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Digitakt | Digitone | H9 MAX | MidiHUB

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

barn

Detroit nerd
Lid sinds
16 augustus 2002
Berichten
2.374
Locatie
Amsterdam
Ok, tijd voor wat nieuws... Merk dat ik te comfortabel ben met de Digi-combo... waardoor ik veel bij hetzelfde blijf. Hopelijk ga ik geen spijt krijgen ;)

Elektron Digitakt.

Werkt perfect. Behoeft geen introductie lijkt me
Komt met stand die in twee standen kan (zie foto's)

550,-
_DSC0299.jpg


Elektron Digitone

Werkt perfect. Behoeft geen introductie verder
Komt met stand die in twee standen kan (zie foto's)

550,-
_DSC0302.jpg


Eventide H9 MAX

Supervette compacte Stereo Effect Unit.

550,-
_DSC0303.jpg


2x MidiHub

Superhandige programeerbare midi router.
Ik houd er zelf vier ;) Maar deze twee zijn nog nieuw en 'over'.

100,- per stuk (160 nieuw per stuk)
_DSC0308.jpg


De elektron stands:
Bij zowel de Digitone als de Digitakt krijg je een stand, die in twee standen kan. Op de foto zie je beide standen. En voor de duidelijkheid, ze kunnen natuurlijk allebei in dezelfde stand ;)
_DSC0296.jpg

_DSC0297.jpg


En voor de snelle beslisser, heb ik nog een duo stand... waar je dus makkelijk iets voor kunt hebben waar dan de kabels onder de digicombo langs kunnen. Superhandig ;)
_DSC0291.jpg

_DSC0292.jpg



Op te halen in Loenen aan de Vecht.
Verzenden kan ook, op kosten en risico van de verkoper!

grt
 
Bump...

bij zowel de digitone als de digitakt zit ook nog een hoogwaardige stofhoes trouwens...
 
h9 max ook verkocht!

alleen de Digitone nog!
 
Back
Top