Nieuwe Mac M1 met Rme fireface.. advies

Nee ik ook nooit maar merkte dat mijn mb pro toch een beetje te gedateerd werd (2012)
En ik wil toch wel wat meer in de box werken. Ik ben iedere keer het wiel opnieuw aan het vinden met hardware lijkt wel.. of ik ben gewoon toch echt een ouwe lul nu.
Maar ik zit dan met bv de Digitone te klooien en denk waarom maak ik het mezelf zo moeilijk.
Wil simpele 1 schuif per funktie en dik klinkende hardware en dat ingwikkelde spul doe ik dan wel in de box.
Dus maar wat verkocht wat stof lag te vangen.
Hier ook vanaf een 2012, ik had gewoon geen idee van wat snappy betekende eigenlijk :)

Ben ook weer wat meer itb aan het klooien, eindelijk ook met plezier en zonder constant troubleshooten(zoals je normaal van dedicated hardware verwacht), al is het idd ook meteen een stuk makkelijker om je compleet te verliezen in onmogelijk ingewikkelde toestanden. Maar gek genoeg heb ik daar dus nu ontzettend veel plezier in, en klinkt het ook net zo onmogelijk als mn muziek al klinkt sinds '86. En dat is me met een computer tot nu toe zelden gelukt. Go Air!

Wat ook helpt is dat de mijne goud is, lang verhaal, maar het is precies goed zo.
 
Back
Top