Journey Of The Universe

Robi

Hega
Lid sinds
22 juli 2014
Berichten
4.815
Locatie
Groningen
Ben met het maken van deze track erg beïnvloed en geïnspireerd geraakt door Govert Schilling.
Was naar een lezing van hem geweest (De olifant in het universum) en was hier erg van onder de indruk.
Eigenlijk ben ik altijd gefascineerd geweest door het heelal etc.





Feedback is uiteraard welkom.
 
Mooi gemaakt Robi !!:okdan:
Astronomie was ook een van mijn grote hobby's vroeger en eigenlijk nog steeds een beetje.
Laat in de nacht met mijn telescoop het luchtruim doorzoeken bij strenge vorst voor de meest optimale waarneming. Dat waren nog eens tijden ....
 
Tot 1:35 vind ik het goed. Daarna komt er een synth bij die ik niet zo vinden passen. En dan bij 1:48 vind ik die overgang lelijk en amateuristisch klinken.
Ik zou kijken hoe je die melodietjes met die synths wat minder springerig kan maken, en meer een 'real feeling' kan geven, ipv alsof het als een 'computerloopje' klinkt.
Zeker als het een ambient gevoel moet geven van 'the universe' zou ik het veel rustiger en relaxter proberen te houden. Niet dat 'tuttututuut' van de ene toonhoogte naar de andere en weer terug.

Beeld je bij het maken een beeld van het universum in, en voel wat passend is......

Kritische reactie.. maar ja daar kun je misschien wel weer van leren.
 
Back
Top