• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Soundcraft Spirit FX8 (8 x direct out)

Prijs
120 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

OpenHiHats

Stamgast
Lid sinds
19 juni 2021
Berichten
423
Locatie
Amsterdam
Hi allemaal,

Mengpaneel te koop.

Let op: de interne effecten doen het, maar ze komen vaak storend terug. Vermoed dat dit niet aan mij ligt, maar het fijne weet ik er niet van. Verder doet alles het en je hebt dus lekker 8 direct outs. Het mengpaneel is recent schoongemaakt en heeft verder ook geen krakende pots of faders. Komt uiteraard met voeding.

Ik dacht dat ik een analoge mixer wilde om meer analoge sound m'n Zoom R-16 in te sturen, maar ik heb toch geen ruimte en zin om dit mengpaneel te gebruiken.

Prijs is onderhandelbaar, extreem zakken kan ik echter niet. Ik geloof dat het nog wel binnen de standaard 6,75 past.

Kosten voor verzending moet ik even nader bekijken. Ik
 
Back
Top