The Red Queen Race [Minimal]

Ik persoonlijk vind het al lekkerder klinken zo ja, hoewel de kick voor mijn smaak nog wat dun blijft. Het zit het voor mij dan ook vooral daarin, maar hoe de bass nu ook wat meer doorkomt 'swellen' vind ik ook erg fijn. Maargoed, dat is ook wel erg smaak geboden denk ik, niet echt een goed of een fout :).
 
Ik persoonlijk vind het al lekkerder klinken zo ja, hoewel de kick voor mijn smaak nog wat dun blijft. Het zit het voor mij dan ook vooral daarin, maar hoe de bass nu ook wat meer doorkomt 'swellen' vind ik ook erg fijn. Maargoed, dat is ook wel erg smaak geboden denk ik, niet echt een goed of een fout :).
Nou ja, in zoverre, ik was dus net wat aan het experimenteren met het laag, en dit is pas de 2e track waarin ik die highpass eq-ing toepas. Zoals gezegd omdat ik denk dat mijn mixen eigenlijk veel te bassig zijn en ik eea dus wat moet temperen.

Wat mijzelf betreft kan het niet genoeg bass bevatten, dat vind ik tijdens het produceren ook het lekkerst werken: veel laag!. Ik gebruik Sonarworks, en die heb ik ingesteld op de max bass tilt optie (dus nog meer bass, zodat mijn eindmix zonder Somarworks minder bass bevat).

Ik vind dit dus wel zeer nuttige info en ben zeer benieuwd hoe eea bij anderen klinkt.

Dus misschien een kleine oproep, zouden misschien nog wat meer mensen willen posten welke versie ze als beter ervaren? Mijn dank is groot ;)

Bedankt voor de moeite @kobuz!
 
Ik vind het laag zo'n beetje het moeilijkste wat er is. Dan heb ik bijvoorbeeld iets waarvan ik denk: seaaauuuu lekker beuken! En dan luister ik het naast een toffe andere techno track en mis ik toch nog een hoop. As we speak aan het klooien met levels, eqs en weet ik veel wat om te kijken of ik een dikker fundament kan krijgen, maar man man... lastig!
 
Back
Top