Debuutalbum Somnium & radio-interview

Weet ik, maar van Kampen naar Zwolle is niet zo ver :D
Ik legde de link met Kampen niet, maar dan had het gekund. Ik ben geboren in IJsselmuiden, dus dan helemaal.

Die weet wel wat presenteren is :).
Dan weet je van tevoren wat je gaat zeggen en bij een interview weet je niet wat ze vragen. Tot 5 minuten voor die tijd had ik nergens last van, maar toen de producer zei 'over 1 minuut ben je live' moest ik toch even slikken 😉 Maar het ging goed en ik vond het leuk. Nu kijken of er nog wat lokale zenders zijn. Dan kan ik die fragmentjes gebruiken om optredens te krijgen.
 
Klopt, de Push heeft @NicoNoise gedoneerd! 👍 Ik ben er nog geen ster in en vooral in de submenu's van de Push verdwaal ik regelmatig. Daarom koop ik ook nog een Novation Launch Control met een hoop schuiven en draaiknoppen. Dat kan niet mis gaan. Dan gebruik ik de Push voor het triggeren van de clips en de Novation voor volume, effecten, EQ en filters.
Submenu's in de Push ?
 
Submenu's in de Push ?
Feedback-levels van plug-ins of EQ-settings. Ik wil het zo simpel mogelijk houden allemaal, gewoon aan een knopje of schuifje draaien en dat het dan werkt. Daarom ook die Launch Control, die ik voor 100 euro op de kop tik via Marktplaats. Dan trigger ik de clips op de Push en gebruik ik de Novation voor volume en effecten. Later nog een kleine synth of drumcomputer erbij en ik ben klaar 👍
 
Feedback-levels van plug-ins of EQ-settings. Ik wil het zo simpel mogelijk houden allemaal, gewoon aan een knopje of schuifje draaien en dat het dan werkt. Daarom ook die Launch Control, die ik voor 100 euro op de kop tik via Marktplaats. Dan trigger ik de clips op de Push en gebruik ik de Novation voor volume en effecten. Later nog een kleine synth of drumcomputer erbij en ik ben klaar 👍
Ah ok ik begreep het ff verkeerd :P

Ja hou lekker simpel inderdaad, des te eerder je een goede workflow hebt, tenminste gaat voor mij zo iig.


Trouwens, gefeliciteerd nog natuurlijk ! lekker bezig hoor!
 
Ik had toen ik een jaar of 24 was ook een radio interview gedaan aan een bekende vrije radio zender in stad Antwerpen toen in verband met een cosmic music avond live optreden van mij en een paar vrienden.
En grappen en grollen maken juist voor de uitzending en toen het lampje aanging heb ik geen enkel woord kunnen uitbrengen van de zenuwen.Gelukkig hadden we een babbelaar in de groep die het halfuurtje heeft gered.
Het optreden was wel succesvol.
Jaarlijks deed ik in het jeugdhuis een avond elektronische muziek platen avond.Aanwezig drie man en een paardenkop, maar de drank was gratis!Als dat geen motivatie was toen om door te gaan.😋
 
Gek is dat ja. Alsof je dan pas beseft dat het echt is 😉 Het is meestal ook maar eventjes en dan zit je er wel in.
Jij was alleen in dat interview.Je kon niet anders dan vraag-antwoordje spelen.🙄
 
Lekkere tracks hoor en leuk die media aandacht!

Yugen en Mangata heb ik in ieder geval al aan mijn dagelijkse Spotify playlist toegevoegd.

Keep up the good work :okdan:
 
Fijne synth muziek! Muziek met een story, zit goed in elkaar. :okdan:
 
"normaal lig ik altijd al voor twaalf uur op ÊÊn oor. Dit feestje gaat geloof ik door tot een uur of zes ’s morgens. Dus ik weet niet hoe ik dat ga overleven... "

Ja, dat is het ruige artiestenleven. Wen er maar aan.

:D
Ja dit snap ik dus ook niet, ik zit met hetzelfde probleem. Eerste optreden en dat gaat ook door tot 6 uur. Ik ben een vroege slaper zelfs (9u). 12u haal ik zelfs niet op oudejaar.
 
Ja dit snap ik dus ook niet, ik zit met hetzelfde probleem. Eerste optreden en dat gaat ook door tot 6 uur. Ik ben een vroege slaper zelfs (9u). 12u haal ik zelfs niet op oudejaar.
Ik was laatst bij een optreden dat om 20.30 uur begon. Om 23.00 uur was ik thuis en dat vond ik ideaal. Voor de sfeer maakt het ook niets uit en het was in een ruimte zonder ramen, dus of het licht of donker is maakt geen verschil. Ik neem het op in mijn 'eisenlijstje' 😁
 
Back
Top