Debuutalbum Somnium & radio-interview

ja de foto idd...kut fotograaf yo.

Maar anyway media aandacht is altijd goed om nieuwe luisteraars tetrekken voor je muziek.Tis je zeker gegund bombario!
 
Gestopt?Waarom?
Ik ben jarenlang muziekjournalist geweest en heb veel bekende artiesten geïnterviewd. Op een gegeven moment stompte ik echter compleet af en verloor ik de lol in muziek. Ik was alleen nog maar aan het analyseren en beoordelen.

Toen ik stopte heb ik volgens mij zo'n anderhalf jaar geen muziek meer geluisterd, zo zat was ik het. Daarna kwam de onbevangenheid weer langzaam terug. Ik kijk wel met heel veel plezier terug op deze tijd. Zo mocht ik ooit anderhalf uur babbelen met Raymond van het Groenewoud en sprak ik in Amsterdam met Jean-Michel Jarre. Dat vergeet ik nooit 👍
 
Gefeliciteerd met zowel het album als de media aandacht! Album even snel doorgeskipped en klinkt goed. Ga ik zeker nog even voor zitten om aandachtig te luisteren
 
Gefeliciteerd met je album release! Zou wel tof zijn als je nu al wat live kan doen en ook op de radio. Dus wellicht is het tijd om daar op te focussen?
 
Gefeliciteerd met je album release! Zou wel tof zijn als je nu al wat live kan doen en ook op de radio. Dus wellicht is het tijd om daar op te focussen?
Goeie, daar heb ik nog niet aan gedacht 👍 Mogelijk kom ik via een kennis ook op de lokale radio en daar hebben ze wat meer tijd. Ik maak gewoon een setje van 15 minuten en dan kijk ik wel.
 
goed bezig! Mooie stap ook!

Al bezig met ableton? Ik zag dat je Push op je bureau hebt staan.
 
Al bezig met ableton? Ik zag dat je Push op je bureau hebt staan.
Klopt, de Push heeft @NicoNoise gedoneerd! 👍 Ik ben er nog geen ster in en vooral in de submenu's van de Push verdwaal ik regelmatig. Daarom koop ik ook nog een Novation Launch Control met een hoop schuiven en draaiknoppen. Dat kan niet mis gaan. Dan gebruik ik de Push voor het triggeren van de clips en de Novation voor volume, effecten, EQ en filters.
 
Het was een leuk interviewtje vanochtend op de radio. Ik was best een beetje zenuwachtig, maar het ging perfect en ze draaien zelfs een stukje muziek.


Nu zit op Radio 5 niet echt mijn doelgroep, maar er wat iets met een koe en een haas. Dus wie weet 😉
 
Het was een leuk interviewtje vanochtend op de radio. Ik was best een beetje zenuwachtig, maar het ging perfect en ze draaien zelfs een stukje muziek.

Beluister het radiofragment

Nu zit op Radio 5 niet echt mijn doelgroep, maar er wat iets met een koe en een haas. Dus wie weet 😉
Tof!

Dat lokale radiozender waar jij over hebt, is dat Radio IJsselmond?
 
goed staande gehouden op de radio
De man host zijn eigen podcast. Die weet wel wat presenteren is :).

 
Back
Top