Pro One demo's. tracks en herrie, tips, sounds

Heeft iemand misschien de MIDI implementatie van de Pro-1?
Ik kan alleen de Quick Start Guide vinden en de calibratie instructie.
 
Misschien heb je iets aan deze editor van Sunny Synths, deze moet toch gebruik maken van de midi implementatie en wellicht staat er iets in de handleiding...

 
Misschien heb je iets aan deze editor van Sunny Synths, deze moet toch gebruik maken van de midi implementatie en wellicht staat er iets in de handleiding...

Dank u. Maar ook hier vind ik niet de info die ik zocht.

Het is namelijk zo dat de Pro-1 MIDI data verstuurt als je aan de knoppen van de filter en Amp Envelopes draait en ook de Glide verstuurt MIDI data. Maar meer niet. Ik wilde dus graag weten of dit een fout in mijn Pro-1 was, omdat het me vreemd leek dat Behringer alleen maar een gedeelte van de potmeters data laat versturen en andere niet.
 
@Eprom, zijn de envelopes niet digitaal? Ik zeg dat omdat de envelopes in een firmware-update aangepast zijn qua snapiness. Dat zou dit gedrag misschien verklaren.
 
Het viel me op dat verschillende potmeters op de Pro-1 MIDI data versturen en andere niet. Maar voor zover ik weet ontvangt en verzend geen van de Behringer modules CC Data. (Mijn Neutron, Model-D en Monopoly knoppen versturen idd niks).
Ik vond het dus vreemd en wilde graag de complete MIDI implementatie vinden.
 
Never mind. Ik heb op Gearspace nu een discussie hierover gevonden.
Het klopt inderdaad dat ALLEEN de ENV en Glide potmeters MIDI CC versturen. Dus het ligt niet aan mijn Pro-1 ;)
 
Ze verzenden het alleen? Maar ze ontvangen het niet? En de rest van de envelope is toch ook digitaal?
 
Back
Top