• Het stemmen voor de Synthforum Contest 2021 is begonnen.
    En dat mag je hier doen.

• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

mki x es.EDU VCO, eerste educatieve diy-module door Erica Synths en Moritz Klein

mki-x-es.EDU-VCO.001-678x381.jpeg

`De mki x es.EDU VCO is het eerste educatieve bouwpakket in deze serie.
Het is een analoge zaagtand-kern-oscillator met een redelijk nauwkeurige volt/octaaf-tracking, gemaakt van slechts een handvol basiscomponenten.

Het beschikt over zaagtand- en pulsuitgangen, evenals 1V/oct-, FM- en PWM-ingangen.
Erica Synths heeft de afgelopen maanden gewerkt aan een nieuwe reeks DIY Eurorack-modules. Dat in samenwerking met Moritz Klein.
En kort voor het einde van het jaar is de eerste module, de mki x es.EDU VCO, klaar om te bestellen.

Het bevat ook een stapsgewijze instructie met grote afbeeldingen hoe de modules te solderen.
Een fabelachtig werk.
Een handleiding gezien die zo diep ingaat op de details. Een samenvatting van de handleiding over het onderwerp weerstanden.

mki-x-es.EDU-VCO-.001-678x381.jpeg

mki x es.EDU VCO is nu beschikbaar voor € 60 + btw voor klanten in de EU zonder EU btw-registratienummer + verzending`

thumper

Korg groupie
Ik heb (nog) niks met eurorack, maar ik zou dit zomaar kunnen aanschaffen alleen vanwege de handleiding!

Sjoelie

Stamgast
Een fabelachtig werk 😂 maar did Mortiz kan heel goed uitleggen, dus ik weet zeker dat het goed zit. De prijs is ook wel echt fijn

Pojo_del_Klojo

Stamgast
wow handleiding gezien.. echt heel mooi voor beginners...:okdan:
Prijs is ook fijn.
Wie weet bouw ik later een VCA uit deze serie