mki x es.EDU VCO, eerste educatieve diy-module door Erica Synths en Moritz Klein

mki-x-es.EDU-VCO.001-678x381.jpeg


`De mki x es.EDU VCO is het eerste educatieve bouwpakket in deze serie.
Het is een analoge zaagtand-kern-oscillator met een redelijk nauwkeurige volt/octaaf-tracking, gemaakt van slechts een handvol basiscomponenten.

Het beschikt over zaagtand- en pulsuitgangen, evenals 1V/oct-, FM- en PWM-ingangen.
Erica Synths heeft de afgelopen maanden gewerkt aan een nieuwe reeks DIY Eurorack-modules. Dat in samenwerking met Moritz Klein.
En kort voor het einde van het jaar is de eerste module, de mki x es.EDU VCO, klaar om te bestellen.

Het bevat ook een stapsgewijze instructie met grote afbeeldingen hoe de modules te solderen.
Een fabelachtig werk.
Een handleiding gezien die zo diep ingaat op de details. Een samenvatting van de handleiding over het onderwerp weerstanden.

mki-x-es.EDU-VCO-.001-678x381.jpeg




mki x es.EDU VCO is nu beschikbaar voor € 60 + btw voor klanten in de EU zonder EU btw-registratienummer + verzending`

 
Ik heb (nog) niks met eurorack, maar ik zou dit zomaar kunnen aanschaffen alleen vanwege de handleiding!
 
Een fabelachtig werk 😂 maar did Mortiz kan heel goed uitleggen, dus ik weet zeker dat het goed zit. De prijs is ook wel echt fijn
 
Back
Top