• De uitslag van de Synthforum Contest 2021 is bekend!
    De resultaten zijn hier te zien.

• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

flyweight - Czech Koruna

stoter

Stamgast
Wow, lekkere mix zeg!

Je hebt die shuffle niet op alles toegepast. Soms wrijft dat lekker, zoals bij die drum-fill. Maar (detail-dingetje..) de tamboerijn gaat (in mijn beleving) "te recht" door de rest heen..

Hoe dan ook een fijne track, klasse :okdan:

Ja kan me voorstellen dat dat lastig is. Misschien een keertje goed vergelijken met een reference om te horen waar nu de verschillen zitten?
Ja het is meer dat ik gewoon wat sessies moet doen met mic's en eq / compressie en fx.
om dan echt te focussen wat werkt.
Ik moet zeggen dat ik deze mic Beyer N300 erg fijn vind. maar ik heb een hele zooi mics om te proberen.

MonoTron

Initiating Sequence..
Toch nog gelukt om wat in te sturen :okdan:
Lekkere groove, drum sounds liggen nog een beetje "uit elkaar" of hoe moet ik dat zeggen, missen nog wat coherence.
doet me een beetje aan bonobo denken.

Stem gelt ook nog niet helemaal met de mix, maar wel lekker rauw en past goed bij het thema.
En sowieso knap zo last minute :D

Alk

Stamgast
Bij vlagen erg goed en mooi. Je hebt een karakteristieke stem die aangrijpt. alleen valt ie voor mijn oren harmonisch niet overal lekker op zijn plek.

jandojando

Stamgast
Goed nummer, klinkt als iets wat ik op studio brussel zou horen, als nieuwe eigenwijze belgische band. Niet op de nederlandse radio in ieder geval. Ieder heeft weer zijn eigen assosiaties met muziek. Wie luistert er eigenlijk nog naar de radio... :D

vcovca

NOXGENUS
Dikke track. Het had wat breder mogen zijn ofzo, ik kan er niet helemaal de vinger op leggen. Iets in de mix ofzo. Maar toch wel heel vet. Misschien een colab doen met Fifth Bot :D