flyweight - Czech Koruna

Wow, lekkere mix zeg!

Je hebt die shuffle niet op alles toegepast. Soms wrijft dat lekker, zoals bij die drum-fill. Maar (detail-dingetje..) de tamboerijn gaat (in mijn beleving) "te recht" door de rest heen..

Hoe dan ook een fijne track, klasse :okdan:
 
Hey thanks allemaal

@SB-SIX ik moet echt eens gaan proberen wat goed werkt voor mijn stem kwa mic / eq en fx. Dat weet ik nog steeds niet.
 
Ja kan me voorstellen dat dat lastig is. Misschien een keertje goed vergelijken met een reference om te horen waar nu de verschillen zitten?
Ja het is meer dat ik gewoon wat sessies moet doen met mic's en eq / compressie en fx.
om dan echt te focussen wat werkt.
Ik moet zeggen dat ik deze mic Beyer N300 erg fijn vind. maar ik heb een hele zooi mics om te proberen.
 
Toch nog gelukt om wat in te sturen :okdan:
Lekkere groove, drum sounds liggen nog een beetje "uit elkaar" of hoe moet ik dat zeggen, missen nog wat coherence.
doet me een beetje aan bonobo denken.

Stem gelt ook nog niet helemaal met de mix, maar wel lekker rauw en past goed bij het thema.
En sowieso knap zo last minute :D
 
Bij vlagen erg goed en mooi. Je hebt een karakteristieke stem die aangrijpt. alleen valt ie voor mijn oren harmonisch niet overal lekker op zijn plek.
 
Goed nummer, klinkt als iets wat ik op studio brussel zou horen, als nieuwe eigenwijze belgische band. Niet op de nederlandse radio in ieder geval. Ieder heeft weer zijn eigen assosiaties met muziek. Wie luistert er eigenlijk nog naar de radio... :D
 
Dikke track. Het had wat breder mogen zijn ofzo, ik kan er niet helemaal de vinger op leggen. Iets in de mix ofzo. Maar toch wel heel vet. Misschien een colab doen met Fifth Bot :D
 
Dikke track. Het had wat breder mogen zijn ofzo, ik kan er niet helemaal de vinger op leggen. Iets in de mix ofzo. Maar toch wel heel vet. Misschien een colab doen met Fifth Bot :D
lijkt me tof om iets met @Fifth Bot te doen. Die maakt ook gave dingen.
 
Back
Top