Gratis plug-ins voor onder de kerstboom

bombario

Ouwe rot
Lid sinds
9 januari 2004
Berichten
4.668
Locatie
Zwolle
Aan het einde van het jaar geven veel plug-in makers een cadeautje weg. Ik zag al verschillende dingen voorbij komen in losse draadjes. Misschien is het leuk er een overzichtje van te maken? Ik vond deze.

Download gratis plug-ins voor onder de kerstboom


Wie vult aan?

P.S. Deel alleen betaalde plug-ins die tijdelijk gratis zijn. Threads met freeware plug-ins zijn er al volop 👍
 
Izotope Trash 2 lijkt niet gratis meer, na 10 dagen:

"Software will operate in Trial mode until authorized or validated with paid serial number. In Trial mode, Trash 2 will work without restriction for 10 days. After 10 days, the product will operate in Demo mode, and will insert silence at regular intervals."

Bummer.
 
Laatst gewijzigd:
Ik heb een gratis license code gekregen, ik neem aan dat ie t gewoon blijft doen na 10 dagen
 
Izotope Trash 2 lijkt niet gratis meer, na 10 dagen:

"Software will operate in Trial mode until authorized or validated with paid serial number. In Trial mode, Trash 2 will work without restriction for 10 days. After 10 days, the product will operate in Demo mode, and will insert silence at regular intervals."

Bummer.
Gebruik je misschien iLok?
 
"Software will operate in Trial mode until authorized or validated with paid serial number. In Trial mode, Trash 2 will work without restriction for 10 days. After 10 days, the product will operate in Demo mode, and will insert silence at regular intervals."

Ik neem ook aan dat dit nog een tekst-flard is betrekking hebbend op de betaalde plugin.


"Gratis" is bij sommige webshops "afrekenen voor nul euro" en dus een betaling, inclusief een factuur in de mail.


Dank voor het initiatief, @bombario! Fijne lijst
 
Gem Mod Dimension, gratis, met account..

FOUTJE; promotie is ge-eindigd...


en andere freebie;

 
Geinstalleerd maar blijft in demo mode, ik heb nu Arturia maar even een mailtje gestuurd of ze dit kunnen oplossen.

Permanent gratis: plugin versie van VCV Rack2Free genaamd Cardinal -> GitHub - DISTRHO/Cardinal: Plugin wrapper around VCV Rack - nu in Beta
Hey, we hadden ook al die andere gratis plugin VeeSeevstrack.
Misschien heb ik iets te snel de pro versie gekocht maar een belangrijk verschil is wel dat je in deze versie 2x audio in en out en in de pro 16x audio hebt, het is wel zo fijn als je meerdere audio sporen apart in je daw kan openen voor bewerking met plugins of zo.
Maar interessant alternatief in ieder geval.
 
Back
Top