[psychedelic downtempo] phone booth robbers - notes to yourself [full album]

Stupide

Ouwe rot
Lid sinds
30 augustus 2009
Berichten
1.714
Een jaar of acht na de voorganger 'Falling Into One' heb ik dan eindelijk de tijd of energie weten te vinden om mijn tweede album af te ronden. De meeste nummers lagen al behoorlijk lang op de plank. Een aantal heb ik jaren geleden hier ook al eens gedeeld. Nu is het geheel dan eindelijk klaar. Alles is gemaakt met Reason en valt in het hokje 'melodieuze downtempo electronica', afdeling trancy met een toefje psychedelica. Met grote dank aan Jeffrey voor het masteren (Easily Embarrassed) en Steve (The Light Wizard) voor de albumfoto.

folder.jpg


Te luisteren/downloaden/supporten via verschillende kanalen:

Bandcamp
Via The Psychedelic Muse op YouTube
Spotify (en een reeks andere streamingdiensten)

Hopelijk vinden jullie er wat aan. Dan kan ik weer acht jaar even rustig aan doen. :P
 
Hopelijk vinden jullie er wat aan. Dan kan ik weer acht jaar even rustig aan doen. :P

In dát geval: wat een kut-album.

Beroerde sound, slecht afgemixt, saaie nummers, bagger gearrangeerd.

En ik ga deze dus ook écht niet morgenochtend lekker opzetten, in de auto naar het werk.
 
Met zware tegenzin - want, tja, ik heb geen zin om acht jaar te moeten wachten... maar omdat ik anders op mijn sodemieter krijg...

Mijn vriendin reed gisterochtend met mij mee en ze vond het mooie muziek! Ze wist niet wat ik had opstaan, kwam er zelf mee. Of ik het even aan je door wilde geven. Bij dezen. :)

Nu niet achterover gaan hangen eh ;)

Hoewel we voorlopig zéker wel even vooruit kunnen met die anderhalf uur aan juweeltjes. :halleluja
 
Back
Top