• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Diverse software

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Lotuz2019

Ouwe rot
Lid sinds
4 Maart 2019
Berichten
596
-Arturia V Collection 7 + Stage-73 V2 upgrade EUR 175,00

Product informatie: What's new in V Collection 7 V Collection FAQ
Product informatie: Arturia - Stage-73 V - Stage-73 V2

Na ontvangst van de betaling stuur ik de codes en direct na registratie kunnen de vele synths, orgels en piano's gebruikt worden.



-AudioThing Speakers EUR 47,50

Product informatie: Speakers - Real Microphones and Speakers Simulations (VST, AU, AAX)

Na ontvangst van de betaling zal ik AudioThing zsm verzoeken deze licentie over te schrijven. De license transfer fee ad EUR 5,00 neem ik voor mijn rekening.
 
AudioThing Speakers is verkocht.



Nog te koop:

-Arturia V Collection 7 + Stage-73 V2 upgrade + Chorus JUN-6 EUR 175,00

Product informatie: What's new in V Collection 7 V Collection FAQ
Product informatie: Arturia - Stage-73 V - Stage-73 V2
Product informatie: Arturia - Modulations - 3 Modulations You'll Actually Use

Na ontvangst van de betaling stuur ik de codes en direct na registratie kunnen de vele synths, orgels en piano's gebruikt worden.



-D16 Antresol + Godfazer + Syntorus 2 EUR 75,00

Product information: Antresol
Product information: Godfazer
Product information: Syntorus 2

Dit betreft officiƫle licenties. Na ontvangst van de betaling zal ik zsm de overschrijving van de licenties aanvragen bij D16.
 
Nog te koop:

-Arturia V Collection 7 + Stage-73 V2 upgrade + Chorus JUN-6 EUR 170,00



-D16 Antresol + Godfazer + Syntorus 2 EUR 75,00
 
Back
Top