• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop Arturia Analaog Lab 4 (nieuwste versie)

LupkeII

Stamgast
Lid sinds
28 mei 2020
Berichten
386
Locatie
Pijnacker
Te koop Arturia Analog Lab 4 plugin, hardware/software hybrid synthesizer. Analog lab 4 is zowel Standalone te gebruiken, maar ook als plugin in je digitale audio werkstation (VST, VST3, AU, AAX). Van Ableton, Reason tot FL studio en iedere andere DAW.

Meer dan 7000 presets van onder andere ARP 2600 V, B-3 V, CS-80 V, CZ V, Farfisa V, Jup-8 V, Matrix-12 V, Mellotron V, Mini V, Modular V, Prophet V, Prophet VS, SEM V, Solina V, Stage-73 V, Synclavier V, Synthi V, Piano V, Vox Continental V, Wurli V, Buchla Easel V, Clavinet V, DX7 V and CMI V

Zoek niet verder. Deze plugin heeft alles wat je zoekt. Dus waarom doe ik hem weg? Ik heb de Arturia V Collection 7 gekocht. Daar zit Analog lab 4 al in, dus deze licentie heb ik dubbel.

Prijs? Op de website van Arturia is Analog Lab 4 te koop voor 199 euro. Ik doe hem weg voor minder dan de helft. Zelfs met een Black Friday deal haal je deze prijs niet als je deze plugin los wilt kopen. Voor 80 euro is hij van jou. Goedkoper zul je hem niet vinden.

PM me even voor meer informatie. Je moet wel een Arturia account hebben om de plugin over te kunnen zetten. Dus als je die nog niet hebt even maken via https://www.arturia.com/createanaccount/

catalog-image.png
 
Schopje omhoog. Nog steeds te koop. 80 euro te veel? Noem je eigen prijs en wie weet!
Indien mogelijk nog steeds te ruilen met Arturia Pigments.
 
Back
Top