Dreamscape - Chapter four "Intergalactic Explorations"

Alterex

overdreven/overdrive
Lid sinds
4 augustus 2003
Berichten
800
Locatie
Bleiswijk
Hi forum leden!

Ik ben al enige tijd bezig met een vrij omvangrijk project: Dreamscape. Dit project had als doel om 1 uur muziek te maken uitsluitend gebruikmakend van de VST Voltage Modular van Cherry Audio.
Alle delen heb ik de afgelopen tijd hier geplaatst en het laatste deel staat sinds gisteren online:



Het uur hebben we bereikt. Een tweetal forumleden hebben hier eveneens aan meegewerkt: @vink (sada exposada) en @creart (request for music).
Het totale project heeft ongeveer een jaar geduurd van start-to-finish. Onderstaand wat facts & figures van het project.

256746158_1009605132919561_9110259168231694322_n.jpg
 
"Contributions in kilobyte", wat een geniale maatstaf is dat. :D

Verder aangenaam luisteren. Qua mix is het wel een beetje vlak, vooral de drums komen hier en daar niet echt lekker uit de verf. In de tiende minuut lijken die een beetje op de achtergrond geplakt te zijn. En wat betreft de opbouw zou ik het stuk rond 12:45 een natuurlijker einde vinden dat de minuten die daarna nog komen. Maar verder weinig op aan te merken hoor.
 
na de tiende minuut is het stuk van @creart daar zitten geen drums in, dus het kan kloppen dat je ze daar mist. 😁 De minuten er na waren nodig om het uur te bereiken wat het doel was van dit project. Ik had die twee stukken vwb opbouw kunnen omdraaien in de context van dit deel afzonderlijk (heb je een punt) ik zie/zag het meer als een “toegift” een “tot slot” van het gehele dreamscape verhaal.

...voelt wel apart trouwens dat het project af is, na zo’n beetje een jaar in die vibe te zitten.
 
Erg bijzonder track.
Heb deze met veel plezier beluisterd.
Thanks! Als je het leuk vindt, is chapter 1 tot en met 3 ook te beluisteren op die soundcloud pagina volgens hetzelfde concept.
 
Back
Top