Dreamscape: Chapter Five: "Black Hole"

Alterex

overdreven/overdrive
Lid sinds
4 augustus 2003
Berichten
800
Locatie
Bleiswijk
Hi all!

Wat in de Voltage Modular user group startte als "jamuary", resulteerde uiteindelijk in een nieuw deel van Dreamscape.
Net toen ik dacht, het project is af - begon het toch te kriebelen. Deel vijf is donkerder dan deel 1 tot en met 4. Het hele project telt nu 70 minuten.



Aan dit deel hebben vier Voltage Modular gebruikers meegewerkt. Dit keer vier Europeanen uit Duitsland, België, Roemenië en... Nederland ;)
Alles wat je hoort in de delen van Dreamscape is volledig gemaakt met Voltage Modular.

Mix is niet helemaal tip-top, maar goed: ik ben tevreden.

Enjoy!
 
is weer een goeie!!! de mix bevalt me wel, hoort bij het duistere, of het donkere....
Thanks. Het was weer leuk te maken. Wie weet komt er nog een deeltje zes. Alles op zijn tijd. Erg benieuwd naar de nieuwe CA modules.
 
Nice!



Hoe werkt dat? Eén grote patch bouwen en die aan elkaar doorgeven? Benieuwd naar een plaatje van de spaghetti :)

hey @stoter, hoe het werkt... iedereen maakt een grote of kleine patch van een stuk muziek, drone, drums of waar je maar zin in hebt, als het maar 100% vm is en in de juiste scale en bpm. Ik ontvang de exports in wavefiles en zo opgesplitst mogelijk en knoop dat dan weer aan elkaar In fl studio. Omdat de scales en bpm allemaal hetzelfde zijn, kan het in basis eenvoudig in elkaar overlopen. Telkens ben ik er toch weer 15-20 uur mee bezig om het in elkaar te flansen.

wat jij beschrijft lijkt meer op de “estafette“, dat ook een idee was, maar dat leek nauwelijks te managen dus ben daar maar niet mee begonnen. 😇
 
Back
Top