Jp6 europa kit gevraagd

Status
Please reply by conversation.
Zal een lastig verhaal worden inderdaad. Synthcom heeft er weinig zin meer in, lijkt het en ik denk dat diegenen die een Jupiter 6 hebben, het er liever in laten zitten. Apparaat wordt daardoor naar mijn idee alleen maar beter verkoopbaar. Voordeel is dat wanneer Europa erin zit, je altijd nog in Roland mode kunt opstarten als je er geen zin in hebt. Je zou iemand moeten vinden die het aangeschaft heeft maar nooit heeft geïnstalleerd en dat zou wel eens tegen kunnen vallen.
 
zet je op de waiting list op de synthcom website.
 
Ja idd dat of een winkel/webshop die mogelijk nog stock heeft, maar beide kansen zijn zeer gering.

Nu is het geen grote must, de extra arpjes zijn leuk en sliders kunnen automaten zou ook wel lekker zijn, maar gelukkig werkt ie prima zonder de mod.
 
Voor zover ik weet, is de kit alleen door Synthcom zelf aangeboden. Ik weet niet meer zeker of dat over deze dudes ging maar volgens mij is er wat onenigheid ontstaan en uit onvrede wordt er niets meer geregeld of beantwoord. Jammer want ik denk dat het een mooi product is. Arps zijn zeker leuk maar stepsequencer is ook cool.
 
Ja de melding op de website is ook beetje vreemd hè: I'm taking a break until I find a way to stop people from asking this annoying question.

1636117472101.png


Als je iets maakt/verkoopt en je hebt daar een website voor dan kan je verwachten dat men je af en toe een bestelling of vraag stuurt...
On hiatus zijn, niet reageren of product leveren maar aangeven: We're still in business is wat mij betreft een redelijk onduidelijke boodschap aan je bezoekers :D

Maar wacht, zit er een stepsequencer in Europa? Dat is nieuw voor me. Als het goed is wel arp "as played", zoals de manual van de JP-6 ook zegt, maar wat met OG OS niet zo is.
 
pag 40 in manual.

Programming the arpeggiator step rhythm Programming the arpeggiator step rhythm The arpeggiator has two 16 step rhythms (upper/lower rhythms) or one 32 step rhythm when rhythm/sequence link mode is enabled. It is always active when any arpeggiator mode has been selected. Enable the rhythm programming mode by pressing UP and waiting for 1 second. The PATCH PRESET, A-F, 1-8, and MANUAL buttons become beats 1 through 16 as shown in Figure 11: Patch ABCDEF 1 2 3 4 5 6 7 8 Manual preset Arpeggiator step rhyt
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top