De goede producten van Behringer (positiviteit voor de verandering ;))

het is denk niet de sound die ik zoek.. ik heb hem al gecancelled..
 
deze synth van ze is dan wel simpeler, maar spreek me meer aan.. de Behringer Crave

 
Als je nog meer GAS hebt voor synths die ik met een simpele crappy demo om zeep kan helpen laat het maar weten!
Mij kan je helpen :biertje:

Barp2600, polyD, Deepmind12, hydrasynth, summit, polybrute, udo6, stymon bigsky, jupiter x, RD09 .......
 
Niet zo snel, snitch. Tenslotte zijn de vijanden van mijn vijanden mijn vrienden, niewaar. Dus een kanaal wat vintage tekortdoet, dat moét wel Behringer-posi zijn.
 
Mijn Pro-1 is gearriveerd.
Als ik em snap over een jaar post ik hier een vette demo boy's ;)

Ben momenteel verslaafd aan de Karp.

Ik wil vooral die Robot Rock preset van de 5 eens proberen zoals Alex Ball op zijn orginele doet.
Die komt hier ook in een van de geposte vids voor, maar lijkt er niet erg op, volgens mij kan de Uli Pro-1 het toch net iets beter dan dat.
We shall see.

Maar ik heb geen ervaring Prophets buiten de Prophet 5 rev 3 en daar heb ik enkel sounds op zitten maken zoals uit de eerste Termintator soundtrack.

Oja wat die dude zegt op die channel is toch triestig ... een Roland met CV Ins en Outs zoals de SH-2 heeft toch helemaal geen Midi retrofit nodig ... enz ...
en hij vermeldt ook Behringer synths he. Dus zo off topic is het niet. Imo.
Zoals de MS-1 die ondertussen al uit productie is geloof ik.
 
Laatst gewijzigd:
Een unvette demo.
Is momenteel nog nergens op aangesloten behalve de mixer.

Heel simpel.
Drone mode yoinkt wat.
En ik draai er de oscillators in, nogal bassline gericht.
Zet de LFO yoink ook ff chiller ...

Wel hij kan wel dikke bass geloof ik ... dit is mijn eerste minuut met de Pro-1.
Dus dit is het slechste dat ik er uit kan halen.

Is op een DT 990 Pro headphone gedaan, dus maybe oppassen als je 10 superwoofers hebt staan op max ofzo,
you never know.

Ga nu eens leren hoe pro-1's werken en hoe je die naar je hand kan zetten.
Maar ik gok dat je er wel vette sounds uit kan halen, zeker als je weet wat je doet.

 
Pro One herrie is hier erg welkom :)


 
Ik ben weer eventjes bezig geweest met de DeepMind.
2 zelf brouwsels...
Ff experimenteren met het dingetje... :okdan:
 

Attachments

  • DeepMind demo2.mp3
    390,9 KB
  • DeepMind demo.mp3
    517,2 KB
Hmmm... Ik merk wel dat ik ze even door had moeten renderen vanwege de lange reverb...
Weet ik dat voor de volgende keer...:engel:
 
Hier alleen maar ervaring met de Deepmind serie (6 met toetsen en 12 module) en een 16 kanaals mixer. Die zijn en waren voor mijn gebruik prima. Vanwege downscaling ondertussen wel overgestapt naar een Yamaha mixer (kleiner en meer kanalen over usb).
 
net m'n vrouw opgenomen met een simpele mic (akg) en daarvoor de

Behringer MIC500USB Tube Ultragain​

werkt heel goed
Tuurlijk je hoort wel iets… :D
 
Ik heb zo'n U-Phoria UMC 202 interface waar ik heel blij mee ben. Prima waar voor zijn geld.
 
Ik heb nu de tijd om de X-Touch Extender aan mn Mac te koppelen...
Eerst ge-update via de site, filetje downloaden
en Sys-library gedownload (voor het update filetje)
ff wachten, klaar!
even bij cubase nog een MC aangemaakt
en mijn Expander werkt.... :okdan: :okdan:
20230401_063237.jpg
20230401_063249 2.png
 
Back
Top