• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Behringer stapel

Prijs
620 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Synthesist

Getoetst lid
Lid sinds
10 april 2003
Berichten
2.196
Locatie
Twente
Wegens verandering van setup gaat dit heel mooi klinkende setje in de verkoop:

Behringer Model D
Behringer Neutron
Behringer Pro-1
Behringer 3 tier rack

Neutron en pro1 zijn zo goed als nieuw. De Model D mist één schroefje aan de voorkant (gesneuveld na inbouwen in eurorack). Zoals je op de foto ziet heb ik de model D met lange schroeven in het 3 tier rack gemonteerd. De originele schroeven krijg je erbij. Van de drie synths heb ik de dozen erbij.

Bij voorkeur alles in één koop. Heb je geen behoefte aan de pro-1 maar wel aan de rest, dan komen we daar wel uit.

Ophalen, goed verpakt versturen of (binnen redelijkheid) langsbrengen, wat je wilt.

IMG_20210709_095306__01.jpg
 
Prijsverlaging naar €599,-
Dat is nog geen 200 euro per synth, met gratis 3-tier rack!
 
Pro-1 blijft nog even.
Voor de overige spullen nieuwe prijzen hieronder. Koop je alles, dan betaal ik de verzendkosten.

Model D€175
Neutron€195
3-tier rack€30
 
Back
Top