• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Teenage Engineering OP-1

Prijs
750 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Bonnefooi

Ouwe rot
Lid sinds
31 mei 2005
Berichten
3.792
Locatie
Amersfoort
Wegens uitdunning en aanschaf andere apparatuur deze OP-1 in verkoop.

Toen TE de OP-1 net uitbracht had ik er eentje gekocht, na een aantal jaar in gebruik weer verkocht en spijt gekregen, deze nieuw gekocht en nooit meer op dezelfde manier mee gewerkt zoals daarvoor door verandering in workflow.

Deze is dus nagenoeg nieuw, ligt al 2 jaar in zijn doosje ongebruikt.. Tijd dat iemand anders hem liefde geeft.

- Geen beschadigingen, zo goed als nieuw
- Eerste versie
- Komt met opbergdoosje, originele usb kabel en protector

Super vet ding maar zoals gezegd past ie niet meer in mijn huidige setup. Cash heeft de voorkeur maar ik sta ook open voor een ruil van een analoge (poly) bak.
 

Attachments

  • IMG_8775.jpg
    IMG_8775.jpg
    229,9 KB · Bekeken: 142
  • IMG_8776.jpg
    IMG_8776.jpg
    189,8 KB · Bekeken: 128
  • IMG_8793.jpg
    IMG_8793.jpg
    152,7 KB · Bekeken: 118
  • IMG_8794.jpg
    IMG_8794.jpg
    176,8 KB · Bekeken: 121
Back
Top