Ozone Elements tijdelijk gratis

NorthernLightX

Prutser
Lid sinds
18 april 2002
Berichten
1.804
Locatie
Velserbroek
Meer informatie hier:

 
Meer informatie hier:

Is dat überhaupt een zinvolle plugin / tool?
Of zo uitgekleed dat je er niks meer mee kunt.
Ik zie weinig bolletjes staan in de compare tool op hun site.
 
ik gebruik wel eens de eq suggestie en zet die dan over naar een andere eq.

voor de rest vind ik er weinig aan
 
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe bruikbaar deze plugin is want ik gebruik het zelf (nog) niet. Ik gebruik wel de Ozone Imager vaak, en dacht op de plaatjes te zien dat daarvan een uitgebreidere(?) versie in Elements zit.

Wat flyweight zegt: suggesties krijgen en daar dan mee experimenteren via andere plugins is een prima manier om dit soort "AI" plugins te gebruiken, en is ook een beetje mijn plan.
 
Ik vind 'm ZEER basic. 6-bands eq. Je DAW heeft er ootb waarschijnlijk eentje met meer. Stereo Imager...ook wel alternatieven voor te vinden, ook die mono-compatibel zijn. Al met al niet heel spannend.
 
heb de Elements al gratis gekregen bij Plugin Boutique tijd geleden, en de "Hybrid keys" zitten al in mijn NKS pakket, dus ik heb er persoonlijk niet veel aan, heb wel de 2 vouchers nog, maar de paketten van Izotope lijken mij niet voor de homestudio te zijn, gezien het prijskaartje. dus ik vind het ook niet echt spannend. vermoed wel in toekomst leuke dingen te zien.
 
heb de Elements al gratis gekregen bij Plugin Boutique tijd geleden, en de "Hybrid keys" zitten al in mijn NKS pakket, dus ik heb er persoonlijk niet veel aan, heb wel de 2 vouchers nog, maar de paketten van Izotope lijken mij niet voor de homestudio te zijn, gezien het prijskaartje. dus ik vind het ook niet echt spannend. vermoed wel in toekomst leuke dingen te zien.
Voor de mensen die elke maand wil betalen wel ja
 
Back
Top