Love Hultén MDLR-37, prachtige opvouwbare modulaire synthesizer

OORzaak

Hangend lid
Lid sinds
1 augustus 2006
Berichten
1.263
Locatie
In een huis

Attachments

  • Love-Hultén-MDLR-37-.001-1024x576.jpeg
    Love-Hultén-MDLR-37-.001-1024x576.jpeg
    89,9 KB · Bekeken: 141
  • MDLR-37-1024x682.jpeg
    MDLR-37-1024x682.jpeg
    43,4 KB · Bekeken: 115
die andere projecten zijn ook wel echte juweeltjes!
 
Ik heb ff op z'n site gekeken en da's hartsikke leuk wat die man maakt, hele eigen stijl heeft ie qua vormgeving.
 
Wat een tof ding!
 
@Iwanw : Misschien iets om te bekijken of je ook zoiets kan maken? Lijkt me wel wat als je een compacte setup hebt met wat Volca's en dat soort klein spul, om het gemakkelijk te kunnen vervoeren/opbergen. Wellicht een gaatje in de markt? :eureka:
 
@Iwanw : Misschien iets om te bekijken of je ook zoiets kan maken? Lijkt me wel wat als je een compacte setup hebt met wat Volca's en dat soort klein spul, om het gemakkelijk te kunnen vervoeren/opbergen. Wellicht een gaatje in de markt? :eureka:
Leuk dat je aan me denkt!! Stiekem zit ik er al een tijdje over na te denken, ik heb het zelf ook nodig... Al staat dit ontwerp vanwege tijdgebrek even in de koelkast.

Het grootste probleem zit in het "vastmaken" van de gear in het geheel. Normaal in een flightcase is dit dmv inklemmen in zacht schuim tijdens transport. Bij een koffer wordt dat lastig. Ideeën/wensen zijn welkom hoor...
 
Geen idee om eerlijk te zijn, ben daar zelf eerlijk gezegd ook niet echt in geinteresseerd. Maar ik zag de prijzen van die kunstenaar en kon het niet laten daar iets over te zeggen ;)
 
Wat zou zoiets mogen kosten?

Lastig om daar een absoluut bedrag aan te koppelen. Denk dat iemand die graag iets wil dat handig is om een setup gemakkelijk mee te nemen hier wel iets voor over heeft. Moet geen astronomisch hoog bedrag zijn, maar het er moet voor jou natuurlijk wel wat sneetjes brood met beleg opleveren.
 
Geen idee om eerlijk te zijn, ben daar zelf eerlijk gezegd ook niet echt in geinteresseerd. Maar ik zag de prijzen van die kunstenaar en kon het niet laten daar iets over te zeggen ;)
Hoeveel verdien jij per uur?
 
Wat heeft dat er mee te maken? In ieder geval niet genoeg om duizenden dollars te betalen voor een houten kistje om een synth van een paar 100 euro heen. Hoe mooi en handgemaakt dat kistje ook mag zijn. Volgens mij moet je dit ook meer als kunst dan als consumenten product zien, dan betaal je sowieso nog wel meer dan een ‘uurprijs’. Volgens mij is het dan niet raar om tegen iemand die wel meer op consumenten gericht werkt (correct me if I’m wrong @Iwanw ) te zeggen: mag wel ietsje minder zijn.

het is niet mijn bedoeling geweest om het project naar beneden te halen, daarom ook een smilie erbij.
 
Wat heeft dat er mee te maken? In ieder geval niet genoeg om duizenden dollars te betalen voor een houten kistje om een synth van een paar 100 euro heen. Hoe mooi en handgemaakt dat kistje ook mag zijn. Volgens mij moet je dit ook meer als kunst dan als consumenten product zien, dan betaal je sowieso nog wel meer dan een ‘uurprijs’. Volgens mij is het dan niet raar om tegen iemand die wel meer op consumenten gericht werkt (correct me if I’m wrong @Iwanw ) te zeggen: mag wel ietsje minder zijn.

het is niet mijn bedoeling geweest om het project naar beneden te halen, daarom ook een smilie erbij.
Ik schaar mezelf er een beetje tussenin. Ben geen kunstenaar, maar ook geen fabriek. Prijs mag er dus ook tussenin liggen. Al zit ik wat prijs betreft dichter bij de fabriek dan kunst en voor de passie die ik erin stop is het weer andersom..
 
Dat cabinet met IBM tape storage styling is ook heel gaaf.
Filmpje gekeken, maar ik ben niet zo gek van de hele constructie, lijkt me tamelijk flimsy, en qua functionaliteit (nou gaat het daar bij hem niet altijd over, I get it) ook niet heel doordacht. Hij heeft toffere dingen gedaan, IMHO.
 
Back
Top