Verbos Bark Filter gevraagd

Status
Please reply by conversation.

colette

Ingeburgerd
Lid sinds
1 mei 2020
Berichten
73
Locatie
amsterdam
ik ben wel benieuwd naar deze module.
nieuw vind ik haar echt te duur, maar misschien een jong gebruikt model (wat ik zelf ooit was, nog niet zo lang geleden.)
 
niemand die plek wil maken voor iets anders?
zijn er hier eurorackers die misschien een vergelijkbare module kunnen aanraden? het gaat me niet zo zeer om alle toeters en belletjes, maar meer het afgeknepen of ingeblikte geluid. of zou ik dat niet zo mogen zeggen van Mark?
 
Ben zelf voor de Fumana gegaan, klinkt erg goed. (wel iets duurder) Toch ben ik ook idd benieuwd naar het verschil in klank met de Bark filter.
 
ja, inderdaad: nog iets duurder ;-) maar goed - ik heb m ook geluisterd en als vocoder is hij veel beter/ duidelijker, maar ik had het idee dat de verbos wat meer bij mij past. wat rafeliger.
ik kwam ook de 4ms spectral multiband resonator tegen. ik heb daar eigenlijk geen demo van gevonden waarbij een sawtooth of sinus door het filter ging. toen ik de module zag en hoorde, had ik het idee verbos uitgeklede harmonic oscillator meets uitgeklede bark filter - nou, wat daar van kan komen?! maar die 4ms is geloof ik wel een echte spijt-van-aankoop-module, als ik de vele advertenties en berichten links en rechts zo lees. iemand een idee over die 4ms ? (de fumana wordt het niet voor mij, sorry. maar evenzogoed bedankt xx)
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top