[MOK230] SPDK - The Sawtooth Function EP

spdk

ech wel
Lid sinds
21 januari 2002
Berichten
3.275
Locatie
Utrecht
Hoi,

Onderstaande tracks zijn vandaag released op Mokum Records, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, ook al kan ik er niet zoveel meer aan veranderen :) Hoe dan ook, ik vind het weer supergaaf allemaal.

Spotify

Youtube:








Get your copy:
 
Laatst gewijzigd:
Je leven is nu compleet. Je mag nu sterven.

straks even checken met goed geluid
 
Super gaaf man, idd is dit wel bruut om op Mokum te mogen releasen:okdan:
 
wow.. Op Mokum records!? congrats!! Niet geheel mijn ding allemaal maar Diatonic was voor mijn doen best aangenaam. :) Maar klinkt zoals het moet volgens mij. :okdan:
Sawtooth vind ik wel lachuh.. goed idee om om die stuiterende kids ook wat synthesizerjargon mee te geven als ze hard gaan.. :D
 
Diatonic vind ik wel een mooie track. Maar ik mis een beetje de energie als ik hem met de vorige EP vergelijk. Rebel In You kreeg ik echt kippenvel van. Staat gewoon ergens daar boven bij de beste platen op Mokum. Komandir met dat zakkende basje is ook precies in mijn straatje.
 
Superbedankt voor het luisteren mensen, echt leuk om de reacties te lezen.

Oh, goeie oldschool gabber, diatonic was ook mijn favourite.
En euh, SPDK staat voor..?
soort pindakaas

Diatonic vind ik wel een mooie track. Maar ik mis een beetje de energie als ik hem met de vorige EP vergelijk. Rebel In You kreeg ik echt kippenvel van. Staat gewoon ergens daar boven bij de beste platen op Mokum. Komandir met dat zakkende basje is ook precies in mijn straatje.
Dat is echt een groot compliment over Rebel In You, wat moet ik hier nou op zeggen ... thanks! Ik snap denk ik wat je bedoeld met die energie in Komandir, ik zal de volgende track weer wat swingender proberen te maken, dat is bij deze tracks wel anders inderdaad. Nogmaals superbedankt voor het luisteren en je commentaar man :okdan:
 
Back
Top