Stel, je hebt 7500 euro om ergens op kapot te meppen, wat wordt 't?

Nu zou ik nemen
Nord wave II
C15
Software van Spitfire.
Zo dat zou min of meer op 7500 euro komen.
 
MPC3000 is een goeie ! Eens nieuw gekocht en was zeg maar zo het bedrag wat je te besteden hebt... maar dat was in guldens :)
 
Geen idee wat ze tegenwoordig doen maar vintage: Oberheim two voice of RSF Kobol Keyboard.

Als nieuw ook mag een Pin Portabella, Fenix IV of Non Linear Labs C15.

Allemaal erg mooie apparaten als je het mij vraagt :)
 
ja die two voice is wel wat, klinkt enkel nogal arp 2600 vind ik. Als in 'heel mooi'

Mijn budget is ondertussen op :)
 
Hola Klinske,

Meteen een huis in het zuiden kopen:D

De meeste spullen dragen niet bij (muziek)het gaat om het produceren,of hobby.
Ik woon al 22 jaar in het zuiden en met genoegen.

Groeten van andreos.
 
oei, ik kom nooit buiten en heb een hekel aan de wereld als 't warmer is dan 27°C - ik ga vriendelijk passen :)

Groetjes uit de koude kelder :D
 
zo te horen heb je al best wat spullen. voor dat geld koop je een mooie dikke vintage mengtafel en een goeie studio taperecorder. dan klinken zelfs behringersynths en vee es teetjes goed ;-)
 
Grappig. Ik bladerde vorige week door oude magazines van mid en late 80’s
Kreeg plots heimwee naar die communie casio horloges en swatch. Kleurtjes a volenté. Geweldige tijd die de tieners niet recycleren. Die zijn alweer aan de gescheurde jeans voorbij en de witte sokken.
Haha paar,weken terug las ik in OOR dat swatch terug is met de 80§ kleuren in horloges…

what s next? millet, dockside, kickers en walkmans?

wanneer zou roland terug mooie synths maken?alex ball zijn 5 poly synth video… die roland met die tr8 knoppen, wat een draak.

stel dat ik nu nog 7500 euro had… een ms50... en extra maatregelen voor n droge kelder… en n draadloze degelijke hoofdtelefoon op radio freq zonder vertraging. En verder lekker niks meer.
of toch. Prive les…
 
1648376308876.png




1648376353486.png

Zeker geen synths. Wel échte pro-audio. 15K samen. 2x 7,5K dus. :-)
 
Back
Top