Stel, je hebt 7500 euro om ergens op kapot te meppen, wat wordt 't?

ff wat hulp vragen vd mannan van 't Hof van Commerce :)

Best nen oop dobbermannen incl in uw tekst om de car gevuld te houden als je eens niet nabij bent. Ge weet nooit dat Kyle reese besluit dat 'm vintage chips uit jups nodig heeft om skynet te saboteren.
Dear god we wijken af.

Maar nee, het wordt dus geen auto, integendeel, ik ga er 2 verkopen dit jaar. Mijn wagenpark wordt zo plots 30 a 45 jaar jonger.
Ben alweer aan 't denken om de postzegelsverzameling te koop te zetten...
Linndrum met verse voeding en de rest in aandelen? Duh saai.
 
Ik kreeg zonet ook het voorstel om mijn vergeten postzegelcollectie te koop te zetten. Geen idee wat die tegenwoordig waard zijn? Er zit nogal wat buitenlands spul in, jaren 80.
 
In Belgie gaan ze niks meer waard zijn kwa fr/eu

Ma gij hebt al wagen(s). Ik heb geen auto, ma alsk een heb, kan ik pas voor echt om synths gaan !!!


Kwil alleen mss nog een clip maken.
Kheb wel clips, ma die zijn oud.

Tis hier zo een coole villa. Een vriendin van mij maakt bijzondere Fashions.
TIs art Nouveau, tzou meer op Suspiria lijken.

Ken wel een cool model die kan zingen, wel een meisje.
En mee z'n zwart haar is de keyboard speler.
Dus ik kan ook sowa kapsels, Yamamote en Lacroix toestanden en artiestiek lopen doen.

Ma meer in de stijl van mijn werk.

 
Laatst gewijzigd:
Ik verzamel Jupiters.
Of Roland brrrr SH1 en SH2 en de drie ook ma nie die voor 2600 euro staat op revrb.

Klinkske is zo de MS20 man, met de platte en de Pro1 + de Arp clone enzovoort en een OB6 waar hij nie in geloofd.
Dankzij klinkske heb ik toch een MS20 gekocht en turnlab denk nu datk hun Korg 770 ga kopen.
Wa ik een hele vette mono vin.

Ma als die van marktplaats Jupiter 6 em toch nie wil.
Of ik moe mss gewoon 5800 bieden ... of 6000 direct.
Soms wilt ge die vintage ... 6200. Da's 1000 meer.
Ma da vindek te evil.

Toenk mijn Juno 60 verkocht had ik dubbel kunnen krijgen.
Nu zouk bij 40 mails die 1200 voor een Juno 60 willen geven
650 standaard was, misschien wel duven zeggen.
Denk dak em toch ff ga houden.

Tracks maken klinkske al z'n mono's en ik met m'n poly's.

Kheb wel CS-30 van Yamaha, mono gewoon dies insane.
En voor de sound, sfeer grijp ik ook eerste naar mijn mono's.

Kheb geen voorkeur, just Access Virus vindek mweh ...
EN de SIxtrack, kut om te repareren.
 
Laatst gewijzigd:
Grappig... de enige poly die hier dient is de j60 en nooit meer dan een noot tegelijk.

Mis eigenlijk erg de vc340. Hoewel ik t een ellendig ding vond en m verkocht... klinkt heerlijk... enkel geen vertrouwen in, faalde ook regelmatig zoals Leo eerst opmerkte...en weer niet als ik de helpdesk aan de lijn kreeg, pest ding... en keys kunnen spelen in nogal n must lijkt me, voor n vocoder... dus de roland vp kopen is echt een dwaal idee met mijn onbestaande skills.

maar een mens mag dromen :)
 
Ik kreeg zonet ook het voorstel om mijn vergeten postzegelcollectie te koop te zetten. Geen idee wat die tegenwoordig waard zijn? Er zit nogal wat buitenlands spul in, jaren 80.
Iemand noemde mijn collectie een “postzegelverzameling” en ik gebruik die term. Maar je gelooft toch niet dat ik... of wel?? :)
Herinner je je die stoel nog in de hoek vd woonkamer? Die blauwe... dat was geen postzegel, wel :)

wie al heel lang mijn studios kent heeft de “postzegels” vast al gespot aan n muur ergens, laaaang geleden.

Verbazend: toen ik mijn vrouw al lachend vertelde over de postzegelverzamel term, leerde ze me dat ze er had als prille 20er, er beurzen voor bezocht en het publiek 2 generaties ouder bleek. :)
 
Ik kreeg zonet ook het voorstel om mijn vergeten postzegelcollectie te koop te zetten. Geen idee wat die tegenwoordig waard zijn? Er zit nogal wat buitenlands spul in, jaren 80.

Ben je helaas een beetje (te) laat mee, de generatie die nog postzegels verzamelde is reeds in de laatste levensfase of die al ver voorbij.

Ik heb de suikerzakjesverzameling van mijn wijlen grootvader nog, die bewaar ik voor de grote suikertekort-crisis van 2043 (plus of min een paar jaartjes, heb geen glazen bol he). PM me tegen die tijd maar, SF'ers krijgen korting.
 
Bij postzegelverzamelingen denk ik ook altijd aan de bijzin "ik verzamel ook natiepenningen, duivenringen en fietsplaatjes". :D
 
Ik verzamel hifi voorheen. Nu heb ik veel te veel.

8 macs of meer da's nie verzamelen ...

Synths en bij behorende dingen.

En veel kunst, antiek, van die schelpen da nu niemeer mag

Schilderijen, beelfhouwkust, horloges, zakhorloges, zilver en goud

Fashion

En camera's door mijn beroep

Muziek/LP's ook

Spelconsoles vindek ook nog leuk.
 
Heb 2 jaar terug een dealertje bezocht met oa eames... kwartiertje proefzitten volstond. Veel geld voor n opgepoetste doorgezeten sofa. Gaat t niet worden. En nieuwe ook (zelfs geen namaak) niet sinds de tieners de kat binnenlaten achter mijn rug om t leer te bedreigen. Ik zie graag katten. Bij een ander.

heb ook 5 oude macs, ga er eentje kado doen aan n vriend... moet altijd glimlachen als ik de vst mensen hoor over hun specs... mijne hun specs zijn obsolete en toch prima, hoeveel oude ipods en iphones heb jij? Ik durf niet te tellen. Koop ze trouwens nooit nieuw tenzij mega korting. En dan nog.
Paar jaar later allemaal
Waardeloos.
 
Kheb ook een mooie telescoop. Zo nog wat retro achitg.
Van die koper Microscopen.
Besteen sjieke wat modernere Microscoop

Ma heel veel heb ik gewoon.

De schilderijen, beeldhouwwerken

- Vooral synths
- Macs wel nie omdatk et moet hebben af en toe moet er es een nieuwe en ze gaan weinig stuk.
- Hifi wel
- Camera's kspaar toplenzen en systemen en watk nodig heb.
- Kleren wel, heb over de 250 hemden op maat gemaakt
 
Ik koop da bij de Maffia gok ik ... Eames/vitra

Kheb zo een seciaal ei, das 3000 kheb da in mijn opa zijn tuin gewonden
 
Mijn horloges zijn ook prullen.

Een Rolex, Breigtning, Omage lopen ook slechter dan voor kwarts.
 
Grappig. Ik bladerde vorige week door oude magazines van mid en late 80’s
Kreeg plots heimwee naar die communie casio horloges en swatch. Kleurtjes a volenté. Geweldige tijd die de tieners niet recycleren. Die zijn alweer aan de gescheurde jeans voorbij en de witte sokken.
 
Back
Top