Stel, je hebt 7500 euro om ergens op kapot te meppen, wat wordt 't?

tja, je kent de shops wel, met zulke prijzen... 675 voor een alpha juno 1 en zo. Sure. 1475 voor een drumtracks, ik roep werkelijk hardop bij 't zien vd prijzen 'what the fuck'
 
@ BlackEyed ja dat is een goeie, - de reden ik zo pieker, jaren - maar er zijn ondertussen 5 jaar voorbij aan getwijfel. Ik weet niet of mijn verzameling nog 5 jaar langer waardevast blijft. het is een typisch jeugdsentiment dingettje voor de pakweg 45 - 60 jarige. Heb een beetje de indruk dat de piek bereikt is. Aan in de kast liggen heeft niemand iets.
Mijn klokje tikt ook. Recent neusje op de feiten gehad bij de dokter. We worden allen ouder.
 
staat hier in de kast, is een goeie... Hoort eigenlijk niet in de kast, ik zie m eerder blijven dan de sub37. best coole bak. Zonde dat de seq zo'n trol is.

voor de nieuwschierig lezer die pakweg 1000 euro wil besteden, de syncussion clone checken, dat ding is als een likkende schoothond in je oor. Eender wat je doet, altijd lekker.
 
Dat is een synth die zelf nog wel wil proberen of een GRP a4

 
Dan koop ik vanmiddag nog een ticket naar Hawaii 8)
Veel plezier daar, hier is een reisverbod. Ik heb persoonlijk een bloedhekel aan vliegen. :) - veel te weinig beenruimte enz, telkens rugpijn erna.
gelukkig moet ik niet touren als beroep :D
 
Midas venice en adam. Motu. Boeit me minder want ik ga mijn ruimte toch niet akoestisch behandelen. Laat ons t steenbok koppigheid noemen.


eurorack komt er niet in hier. Heb wat roland aira eurorack en dient nooit. Te klein voor me. En n moneypit die niet eindigt ( ja vooroordeel)

jaja de tr808 staat hier al een paar jaar te blinken. Heeeeerlijk ding. Ik wou dat de cr78 een seq had zoals de 808. De fameuze programmer van chd, daar kan ik kort over zijn. Fail. Ondanks dat ik de cr78 aanbid zie ik m nog ooit weg gaan.

en Modulair, ik ga niet verder dan de TTSH. The end :)

Amphion werkt goed in een onbehandelde ruimte, ik zou het eerder nuchterheid noemen dan koppigheid, ik raad mensen ook geen top microfoon aan als je de akoestiek en mic chain er niet voor hebt.

Is deckard's dream niet een leuke aanvulling op je klank palette ?
 
Als je ear candy wil, kijk 'ns of er een favoriete artiest is die voor 7500 euro wel te porren is om een privé-optreden te doen. Straks als de corona voorbij is, maak er een groot feest van met familie en vrienden. Je kunt gear kopen natuurlijk, maar ach. Zo'n feest zullen mensen zich over 30 jaar nog herinneren, dan zeggen ze "weet je nog dat ene feest van 'Klinkske', wow dat was wat!".
 
haha dat deed ik op mijn 25, 30, 40,en gemist op mijn 45... Maar op 50 komt er weer een knaller. Ook 2 keer gehuwd,2 jaar terug mocht er ook wezen :D
Ik dacht echt al aan een optreden hier in de woonkamer, weet ook al wie... Enkel nog hem strikken en het juiste publiek. Denk: synths, en paars, maar vooral paars :D
 
Amphion werkt goed in een onbehandelde ruimte, ik zou het eerder nuchterheid noemen dan koppigheid, ik raad mensen ook geen top microfoon aan als je de akoestiek en mic chain er niet voor hebt.

Is deckard's dream niet een leuke aanvulling op je klank palette ?
is dat een cs80 desktop, lees ik? Was recent bij iemand met oa een cs80, ik heb m niet gezien, maar hij zei er over 'dat ding klinkt saai' - hij was ook zo'n toetsen wonder als ik ben, dus dat kan in andere handen natuurlijk anders zijn :D
 
Ik ben ook geen virtuoos maar doe wel alsof, who cares, ik kan ook geen noten lezen maar ik kan wel moduleren. ik vind een cs80 alles behalve saai klinken, wellicht persoonlijke voorkeur uiteraard maar een cs80 zal doorgaans voor de meeste liefhebbers als een geweldige bak klinken. Die deckards dream (imo) komt daar echt wel in de buurt, betaalbaarder(ahum) en een stuk onderhoudsvriendelijker als een echte cs80.

Ik heb overigens menig toetsenist op mn bakjes zien spelen en dus ook gezien dat ik een bepaald potentieel nooit uit mijn bakken zal krijgen daarom, mogelijkheden blijven alsnog oneindig imo. Ik ben ook geen muzikant of lid van een band, nog heb ik die ambitie gehad. Mijn workflow is gewoon studiowerk en wat ik daar doe hoef ik niet live uit te voeren, maak een sound en speel een paar minuten wat riedeltjes, zoek het beste ervan uit en dan de volgende sound maken en erboven op spelen, alles corrigeren in de editor.
 
JP6
Deel van SSL tafel
Deckards dream
Prophet 5
Mc303

zou het wel allemaal kopen want je hebt zo weinig spul
Mc303 heb in te koop voor 3k, p5 ook. 32bit vst dus echt vintage
 
Veel plezier daar, hier is een reisverbod. Ik heb persoonlijk een bloedhekel aan vliegen. :) - veel te weinig beenruimte enz, telkens rugpijn erna.
gelukkig moet ik niet touren als beroep :D
Afgelopen jaar had ik 21 vluchten gepland, het werden er helaas 2. Ik vind vliegen, vooral de lange afstanden, een fijne bezigheid.

Weet je, maar jij de muziek, ga ik voor je toeren ;)
 
Haha heb de mc303 paar jaar terug verkocht voor 80 euro op ebay. En die had witte tanden. Geen gele.
pokkeding.
vriend heeft een p5. Laat me steenkoud als ik m hoor. Raar he, smaken.
Zou het met leeftijd te maken hebben? Oudere synth, oudere muziek. Hij is 9 jaar ouder dan ik en is er heel vol van.
vraag ik me soms af.
en je hebt helemaal gelijk flyweight, hier staat al veel teveel.
 
Laatst gewijzigd:
moog one, prophet 10... of die Die synth uit frankrijk en hopen dat??
 
Als je een CS80 of een CS60 saaie bakken vindt kun je het best naar Tahiti om daar met je pik te spelen. Wellicht wil je het even aan 'm doorgeven.

Misschien moet je gewoon een Harley kopen. Dat helpt bij de overgang.
 
Back
Top