• Het stemmen voor de Synthforum Contest 2020 is begonnen.

• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer en krijg je ook geen email als je je wachtwoord probeert te resetten?
    Neem dan even contact met ons op.

Mr_Synth - TRIPPY

seyor

Jeroen van Dijk
Tja, ligt lekker in het gehoor....alleen weer zo'n jaren 80 nummer in deze contest.

ohtar

Well-known member
Ja, natuurlijk koren op de molen, deze track op een synthforum:). Goed gedaan.

CreOn

Alles naar de knoppen....
Lekkere track. Op 1:00 doet ie me heel erg denken aan Mercury Room van Tom Cloud. Maar dat maakt niet uit, dit is wel de muziek die me ook aanspreekt.

Mr_Synth

aka PAUL MCCAN
@quad Thanks for compliment;
@CreOn; Thanks. En dat het aan Mecury Room van Tom Cloud doet denken dat beschouw ik als een compliment :P. Ik had er nog nooit van gehoord maar dat is ook een lekker nummer zeg.

Iwanw

Active member
:halleluja

AdDM

Tiroler Knie-schlempfer
Mijn enige commentaar is dat de "tud" van de kick wel wat erg middy is en ik de "oomph" een beetje mis.

Verder knap in elkaar gezet, stabiele mix.

Wootson

Well-known member
Vrolijke mix van typische 80's muziek met hier en daar wat modernere invloeden.

Deze track staat in mijn top 10 dit jaar en krijgt één van de tien stemmen die ik ga uitdelen.

Erwinn

Well-known member
Fijne track! Leuk de maatsoortwisseling. :) Heel uplifting, kunnen we wel gebruiken in deze tijd.

vink

atropos-krans-os
in de meest diepteloze stad van dit kale land
stoomt lekker door! en inderdaad er gebeurt genoeg, om het boven een middelmaat uit te laten steken, zit erg goed in elkaar.

2e maal luisteren, track wordt beter, was even in een geheel andere stemming, sounds goed gekozen. lekker veel variaties, die sterk werken.

zwiep hier in mijn oude burostoel, zelf een ouwetje, geheel mee.

Mr_Synth

aka PAUL MCCAN
stoomt lekker door! en inderdaad er gebeurt genoeg, om het boven een middelmaat uit te laten steken, zit erg goed in elkaar.

2e maal luisteren, track wordt beter, was even in een geheel andere stemming, sounds goed gekozen. lekker veel variaties, die sterk werken.

zwiep hier in mijn oude burostoel, zelf een ouwetje, geheel mee.
@vink Whahaha, goed om te horen. Hopelijk niet te ver uit je stoel gesweeped:dubbel: